بازدید 11744
۹

آمریکا به دنبال یا جنگ یا مذاکره ؛ ایران نه جنگ نه مذاکره

امریکا در عمل نشان داده که نه به ‌دنبال میانه‌روی در ایران است و نه طرفدار دموکراسی. هرگز ایالات متحده در ایران به ‌دنبال میانه‌روی و دموکراسی نبوده و تنها با ایجاد ترور و تشنج سعی داشته ایران را چه داخل و چه در منطقه، به‌سمت رادیکالیسم سوق دهد
کد خبر: ۹۵۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 09 January 2020

به گزارش «تابناک»، سعید لیلاز در روزنامه اعتماد نوشت: از کودتای ۲۸ مرداد تاکنون، ایالات متحده امریکا در عمل نشان داده که نه به ‌دنبال میانه‌روی در ایران است و نه طرفدار دموکراسی. هرگز ایالات متحده در ایران به ‌دنبال میانه‌روی و دموکراسی نبوده و تنها با ایجاد ترور و تشنج سعی داشته ایران را چه داخل و چه در منطقه، به‌سمت رادیکالیسم سوق دهد؛ چرا که منافع ایالات متحده در رادیکالیزم ایران است و همین دلیل است که باید با اهداف امریکا در سوق دادن ایران به سوی رادیکالیزم مبارزه کنیم.

دیروز رهبر انقلاب در سخنرانی در جمع مردم قم تاکید کردند که به هیچ‌ وجه وحدت ملی را خدشه‌دار نکنید. کسانی که تلاش می‌کنند فضای داخل کشور را رادیکال کنند و سعی می‌کنند توده مردم را جلوتر از رهبر و علیه رهبر بشورانند، در خدمت امریکا هستند. راهبرد جنگ، راهبرد ایالات متحده است. راهبرد جمهوری اسلامی اما بازدارندگی فعال است و راهبرد «نه مذاکره و نه جنگ». امریکا می‌خواهد مقابل راهبرد «نه مذاکره، نه جنگ» راهبرد «یا مذاکره یا جنگ» را پیش بگیرد و بر ماست که با با این راهبرد مقابله کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
فقط انتقام سخت واقعی
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
انتقام سخت گرفته شد
انتقام سخت واقعی، همت و تلاش برای وطن است همان کاری که سپهبد سلیمانی کرد
متن خبر را اندکی تصیحیح کنید, کمی هم در رابطه با رادیکالیسم برای برخی کاربران که احیانا دقیق ندانند توضیح دهید.
با اینکه با نظرات سیاسی آقای لیلاز معمولا موافق نیستم ولی این نظر را میپسندم
مذاکره مردم را زیر فشار بیرون میاورد
به قول ایرانیان:طرف رو به ده راه نمیدن،سراغ کد خدا رو میگیره،ایران میگه :آمریکا باید از منطقه خارج بشه،آمریکا میگه بیائید مذاکره کنیم.!!!
نه جنگ نه مذاکره به نفع هیچ کس نیست .....بهتر است هر دو باشد: جنگ مذاکره
براي رفع مشكلات اقتصادي بايد مذاكرات ابرومندانه داشته باشيم
بسمه تعالی
چه مذاکره ای ، ترامپ تحریم ها رو برداره و ایران هم مرحله به مرحله در مورد اجرای گامها برمیگرده، تمام ، مذاکره چی آقا ما نمیخواهیم رابطه به شکل مرسوم با دیگر کشورها با شماها داشته باشیم، اخلاق و رفتار ما با هم مچ نیست ، البته آمریکا اون گرگه است و ما هم میشه و رابطه این دو بی معنی است.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس