بازدید 3323

امارات پروازها به بغداد را لغو کرد

خطوط هوایی امارات ایرلاینز، پرواز بازگشت به بغداد را به دنبال حملات موشکی ایران در بامداد روز چهارشنبه به نیروهای آمریکایی در عراق لغو کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 08 January 2020

به گزارش فارس به نقل از رویترز،خطوط هوایی امارات ایرلاینز، پرواز بازگشت به بغداد را به دنبال حملات موشکی ایران در بامداد روز چهارشنبه به نیروهای آمریکایی در عراق لغو کرد.

این خط هوایی در بیانیه ای اعلام کرد: «ما به دقت در حال رصد تحولات و با مقامات دولتی مربوط در تماس نزدیک هستیم و در صورت نیاز تغییرات موثر بیشتر انجام خواهیم داد.»

«فلای دبی»، دیگر شرکت هواپیمایی امارات نیز پرواز به بغداد را لغو  کرد.

ایران در نخستین ساعات بامداد امروز به جبران ترور فرمانده ارشد نظامی خود، (سردار شهید) قاسم سلیمانی، به دو پایگاه نظامی در عراق حمله موشکی انجام داد.

به گزارش فارس، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا پرواز هواپیماهای مسافربری و غیر نظامی آمریکا بر منطقه خلیج فارس, دریای عمان و عراق را از بیم هدف قرار گرفتن اشتباهی ممنوع اعلام کرد.

در عین حال به دنبال تشدید تنش‌ها در غرب آسیا، خطوط هوایی مالزی اعلام کرد که از حریم هوایی ایران استفاده نخواهد کرد.

به گزارش فارس، پیش از این هم، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا پرواز هواپیماهای مسافربری و غیر نظامی آمریکا بر منطقه خلیج فارس, دریای عمان و عراق را از بیم هدف قرار گرفتن اشتباهی ممنوع اعلام کرد.

خطوط هوایی امارات نیز پروازها به بغداد را متوقف کرد.

ایران در نخستین ساعات بامداد امروز به جبران ترور فرمانده ارشد نظامی خود، سردار  قاسم سلیمانی، به دو پایگاه نظامی در عراق حمله موشکی انجام داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار