بازدید 12465
۳

یک جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی پیدا شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن یکی از جعبه های سیاه هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی که حوالی ۶ صبح امروز در حوالی تهران سقوط کرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 08 January 2020

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن یکی از جعبه های سیاه هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی که حوالی ۶ صبح امروز در حوالی تهران سقوط کرد، خبر داد.

به گزارش «تابناک»، رضا جعفرزاده در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: همچنان هیچ گونه اطلاعاتی از تعداد دقیق و اسامی مسافرانی که به این هواپیمای اوکراینی سوار شده بودند در دست نیست و به محض مشخص شدن آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از جعبه‌های سیاه هواپیما ۷۳۷ اوکراینی که در شاهدشهر تهران صبح امروز سقوط کرد پیدا شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، ماموران نیروی انتظامی اجازه حضور خبرنگاران در بخشی از محل وقوع این سانحه را نمی‌دهند و همه نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن اثری از اجساد کارت شناسایی و دیگر مدارک هویتی مسافران این پرواز هستند.

سازمان هواپیمایی کشوری پیشتر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این‌که هواپیمای سقوط کرده اوکراینی ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه داشته، اعلام کرد که برسی های اولیه حاکی از جان باختن تمام سرنشینان هواپیماست.

در این اطلاعیه آمده است: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت UR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹نفر خدمه پروازی بوده و برسی های اولیه حاکی از جان باختن تمام سرنشینان هواپیماست.

بیشتر مسافران هواپیما، اتباع جمهوری اسلامی ایران بوده اند و مسافرانی با سایر ملیت ها نیز در این پرواز حضور داشتند که شنیده ها حاکی از این است که تعداد غیر ایرانی‌ها ۳۲ نفر بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
این همون هواپیمایی نیست که خیلی از کشورها پروازش را ممنوع کردند؟؟؟؟ شما با این هواپیما دبی هم نمیتونید برید چرا اجازه میدند به ایران بیاد.
آخه یعنی چی اطلاعاتی از هویت مسافران در دسترس نیست ! مگه این همه گیت خروج و پاسپورت و غیره و ذالک نداریم تو فرودگاه ! سوار اتوبوس شمس العماره که نبودن !
واقعا کسی که این حرف رو میزنه لیاقت مسئول رو بودن داره ؟
همچين ميگه هیچ گونه اطلاعاتی از تعداد دقیق و اسامی مسافرانی که به این هواپیمای اوکراینی سوار شده بودند در دست نیست كه هر كي نفهمه فكر ميكنه عصر دقيانوسه ..مرد حسابي سيستم روز دنيا وجود داره:وقتي چك اين انجام ميشه و كارت پروازها موقع سوار شدن مسافر كات ميشه،ته برگ كارت ها منتقل ميشه به كانتر .. خيلي ام قشنگ معلومه الان كيا تو اون پرواز بودن. چند نفر بودن كجايي بودن و ...
درسته كه امروزه بسياري از مردم در برابر فهم و دانايي مقاومت ميكنن و خودشونو بخواب ميزنن اما نه تا اين حد ديگه !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار