بازدید 5529
خبر

یک تیم دیگر بوندس لیگا هم مشتری مجیدحسینی شد

در این راه مسئولان فرایبورگ آمادگی خود برای هزینه چهارمیلیون یورویی را اعلام کردند، اما هنوز توافق با خود بازیکن و مدیربرنامه هایش به دست نیامده است. گویا حسینی انتظار انتقال به باشگاهی بزرگ‌تر از فرایبورگ را دارد
کد خبر: ۹۵۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 08 January 2020

مجید حسینی مدافع ۲۶ ساله ایرانی باشگاه ترابزون اسپور فاصله چندانی با ترک این باشگاه و حضور در یکی از لیگ‌های معتبر اروپا ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که پیش از این از باشگاه‌های هرتابرلین آلمان، ساسولو ایتالیا و ویارئال اسپانیا به عنوان دو مشتری جدی حسینی نام برده شده بودند حالا سرو کله یک مشتری آلمانی دیگر برای این بازیکن پیدا شد تا مسیر حضور در بوندس لیگا هموارتر از همیشه شود.

بنا به ادعای Yeniakit ترکیه باشگاه فرایبورگ در پنجره زمستانی ۲۰۲۰ تلاش برای امضای قرارداد سه ساله با مجید حسینی مدافع ایرانی باشگاه ترابزون اسپور را آغاز کرده و مذاکرات به صورت جدی میان دو طرف در حال انجام است. بنا به نوشته سایت ترکیه‌ای باشگاه ترابزون روی مدافع ایرانی خود قیمتی در حدود ۵ میلیون یورو گذاشته و با رسیدن این پیشنهاد اجازه جدایی به او می‌دهد.

در این راه مسئولان فرایبورگ آمادگی خود برای هزینه چهارمیلیون یورویی را اعلام کردند، اما هنوز توافق با خود بازیکن و مدیربرنامه هایش به دست نیامده است. گویا حسینی انتظار انتقال به باشگاهی بزرگ‌تر از فرایبورگ را دارد که در حال حاضر با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول بوندس لیگا قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها