بازدید 46833
۸

انتقال اجساد حادثه سقوط‌ هواپیما به پزشکی قانونی

رئیس سازمان اورژانس کشور از انتقال اجساد حادثه سقوط‌ هواپیما به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: همه خدمه و مسافران در این حادثه جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 08 January 2020

رئیس سازمان اورژانس کشور از انتقال اجساد حادثه سقوط‌ هواپیما به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: همه خدمه و مسافران در این حادثه جان خود را از دست دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه هیچ کس در سقوط هواپیمای مسافری اوکراین، نجات نیافت.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس تلاش خود را برای نجات این افراد به کار گرفتند گفت: اجساد در یک محل جمع اوری شده و آماده انتقال هستند.

کولیوند گفت: در این حادثه تمام ۱۷۶ مسافر و خدمه پرواز جان خود را از دست داده اند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ادمهایی که دارن فیلم و عکس میگیرن ایا بعدا میخوان این فیلمها و عکسها رو نگاه کنن؟؟؟ نمیدونم چه مرضیه دیدن بدبختی یکسری ادم...
خدا رحمتشان کند اینهم هواپیمای مدرن غربی که مدام در حال سقوط است .همان بهتر که بوئینگ فروشش رو لغو کرد به ایران تحریم مایه خیر شد
سال 2020 سال نحسیه!
خدایا چقدر خبرهای بد بشنویم
خداوندا
خودت به این ملت و این کشور رحم کن و آن را از شر دشمنان و بدخواهان محفوظ نگهدار
خدا رحمت شون كنه .درغم خانواده اين رفتگان شريكم.
خدا بیامرزتشان و به خانواده هایشان صبر بده
خیلی دردناکه
عمر که تموم بشه فرقی نمیکنه کجا باشی تو عراق باشی یا تو کرمان یا سوار هواپیمای نو از خطوط اکراین گرچه یه عده عقیده به این موضوع ندارن و فکر میکنن وقتی جنگ میشه اگه فرار کنی جونتو نجات میدی
یاد بگیریم همه چیو بسپاریم به خدا
یکی از مسافرین همین هواپیما رو پلیس راهنمایی رانندگی جلوشو میگیره و ماشینشو میخوابونه و اونم به هواپیما نمیرسه و الان خوشحاله که نرسیده و جونش رو نجات دادن در حالیکه موقع جریمه شدن قطعا داشته مامور رو فحش میداده و ناراحت بوده!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار