نبض خبر؛

انتقام سخت با زبان بدن نصرالله از آمریکا

کد خبر: ۹۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 07 January 2020
تعداد بازدید : 4178
بازدید 11995
۱
سید حسن نصرالله در مراسمی که یکشنبه در ضاحیه بیروت به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق برگزار شد، در بخشی از مصاحبه‌اش تهدید کرد: «وقتی تابوت افسران و سربازان آمریکایی که عمودی آمده‌اند به منطقه و افقی بازگردند ترامپ خواهد فهمید چه کرده و انتخابات را هم خواهد باخت». زبان بدن دبیرکل حزب‌الله لبنان در حین بیان این تهدید به شدت مورد توجه قرار گرفت و گروهی از تشییع کنندگان سردار سلیمانی از این زبان بدن برای اشاره به انتقام سخت و خون‌خواهی سردار سلیمانی استفاده کردند. این ویدیو را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک جان، باباجان داری اشتباه می زنی! به این بازیگران کلیپی که ساختی علامت صحیح رو یاد بده. دقیقا شبیه سید حسن نصراله باید انجام بدن وگرنه معنی دیگه ای میده. علامتی که کف دست راست (دست در حالت عمود) رو به جلو نباشه (کف دست رو به دوربین نباشه) با دست چپ افقی روی آن که حرف تی انگلیسی رو نشون میده به معنا و مفهوم "Time-Out" هست. یعنی وقت استراحت. وقتی این علامت رو نشون میدن یعنی واستین، می خوایم استراحت کنیم، بایستیم، توقف کنیم. مثل وقت تنفسی که حین جلسه دادگاه میدن.
زود این کلیپ رو درستش کنین. داره پیام اشتباه میده. داره میگه ملت دنیا واستین، اجازه بدین، وقت بدین. درحالی که ما وقت نمی خوایم، استراحت نمی خوایم. عمل می خوایم. آن هم عمل صریح و قاطع!