بازدید 31955
۵
ادعای رئیس دفتر واشنگتن پست در بیروت

عربستان به آمریکا: ما را از درد جنگی دیگر دور کنید

رئیس دفتر واشنگتن پست در بیروت در توئیتر خود نوشت: عربستان سعودی به نمایندگی از کشور‌های خلیج [فارس]هیئتی را به واشنگتن می‌فرستد تا محدودیت ایران را تسریع کند. پیام این خواهد بود: "لطفاً ما را از درد جنگ دیگر دور کنید"
کد خبر: ۹۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 06 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس دفتر واشنگتن پست در بیروت در توئیتر خود نوشت: عربستان سعودی به نمایندگی از کشور‌های خلیج [فارس]هیئتی را به واشنگتن می‌فرستد تا محدودیت ایران را تسریع کند. پیام این خواهد بود: "لطفاً ما را از درد جنگ دیگر دور کنید" (مراقب آنچه به دنبالش هستید، باشید)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
معنی تسریع کنید چیست؟
عربستان می خواهد تامین مالی جنگ بر علیه ایران و عراق را بپذیرد . ایران باید طی نامهای به عربستان هشدار دهد در صورت درگیری نظامی، عربستان هم درون این باطلاق قرار خواهد گرفت.
این اراجیف را باور نکنید.عربستان پشت این قضیه هست.اتفاقا در تمام اجلاس های بین المللی به عدم پاسخگویی نظامی به ایران اعتراض میکرد.الان که ضربه کاری رو زدن و خرشون از پل گذشته به دنبال این هستن که اقتصاد شون رو آروم کنن اونهم در شرایطی که میلیاردها ما در بورس متضرر شدیم.ایران باید به این مسئله همون شب اول پاسخ میداد
آره کار خودتون را کردید. حالا که ثمر داده، خودتون را زدید به موش مردگی.
زیاد درد نداره ما با تجربه هستیم اگه حمایت کنید وزمین وآب وآسمان بدید ویا خیلی گستاخ باشید مداخله کنید. یک طوری میزنیم که درکسری ازثانیه تو ایستگاه جهنم پیاده بشین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی