بازدید 21404

آمریکا برای مذاکره با سردارسلیمانی حاضر به چه کاری بود؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آمریکایی‌ها حاضر بودند هزینه بپردازند تا با سردار سلیمانی مذاکره کنند. ایشان شخصیت بزرگی بود که راهبرد عمیق استراتژیکش در خدمت سیاست خارجی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 06 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از اعتمادآنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با تاکید بر اینکه شهید سپهبد سلیمانی در زمان شهادتش هم به منافع ملی خدمت کرد گفت: شهید سلیمانی هم در زمان حیاتش و هم در زمان شهادتش خدمتش را به منافع ملی کشور کرد. در حال حاضر خون ملت ایران به جوش آمده و ترامپ هم فکر نمی‌کرد چنین شرایطی شکل بگیرد.

او ادامه داد: علاوه بر این از شبه‌قاره هند تا دریای مدیترانه شاهد هستیم که طرفداران مقاومت و کسانی که جنبش ایشان را حق‌طلبانه می‌دانند در دفاع از این جریان برخاسته‌اند. جریانِ بعد از حاج‌قاسم جریانی است که آمریکایی‌ها حتماً در مقابل آن دچار مشکلات اساسی می‌شوند.

فلاحت‌پیشه درباره نقش حاج‌قاسم سلیمانی در پیشبرد اهداف وزارت خارجه ایران گفت: سپهبد سلیمانی یک سرباز بود. ایشان سیاست‌هایی را که در کشور طراحی می‌شد به خوبی و با دلاوری اجرا می‌کرد. از نظر من سیاست استراتژیک حاج‌قاسم سلیمانی در خدمت سیاست خارجی کشور و در بسیاری از موارد هم راهگشا بود.

او ادامه داد: بسیاری از رهبران سیاسی دنیا به ایران می‌آمدند به این امید که با حاج‌قاسم سلیمانی مذاکره کنند. آمریکایی‌ها حاضر بودند هزینه بدهند تا با سردار سلیمانی مذاکره کنند. ایشان شخصیت بزرگی بود که راهبرد عمیق استراتژیکش در خدمت سیاست خارجی قرار گرفت و هیچ وقت هم سعی نکرد این پیروزی‌ها را به نام خودش مصادره کند. او یک سرباز واقعی بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان