بازدید 15219
۵

کویت اجازه حمله از پایگاه‌هایش نمی‌دهد

ستاد مشترک ارتش کویت هرگونه استفاده از پایگاه‌های این کشور برای حمله به کشور‌های همسایه را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰ 06 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ستاد مشترک ارتش کویت هرگونه استفاده از پایگاه‌های نظامی این کشور را برای اجرای حملات به کشور‌های همسایه رد کرد.

«طارق المزرم» رئیس مرکز ارتباط دولتی و سخنگوی رسمی دولت کویت نیز روز جمعه تأکید کرد که این کشور با نگرانی تحولات سریع منطقه‌ای و حوادث اخیر و نیز بازتاب‌های آن در منطقه را دنبال می‌کند.

از سوی دیگر «مرزوق علی الغانم» رئیس مجلس الامه (پارلمان) کویت نیز در حساب توئیتری خود نوشت: «حوادث و تحولات پرشتاب بیانگر خطرات بزرگی است که انسجام اجتماعی قوی و حقیقی، حلقه زدن به دور رهبران سیاسی، پختگی و عقلانیت در تعامل با آن‌ها را می‌طلبد.»

تنش در منطقه پس از اقدام تروریستی بامداد جمعه واشنگتن بوجود آمد که حمله هوایی به نزدیکی فرودگاه بغداد سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب و «ابو مهدی المهندس» معاون هیات الحشدالشعبی عراق را ترور کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
باید دید در عمل این قدرت رو داره؟
مگه میشه مگه داریم............ اگر قرار بود تو اجازه ندهی چرا گذاشتی پایگاه بزنند در کشورت؟ .............. خودتی بیدار شو و حرف بزن..............
زرشک بابا..شما (دولتمردان کویت) چقدر خوش خیال هستید..آمریکا شما رو آدم هم حساب نمیکنه، هنوز نفهمیدید!!! بهتره که شما هم مثل دولت عراق آمریکاییها رو ز کشورتون اخراج کنید...اینجوری فکر کنم براتون بهتر باشه..
کشورهای کوچک منطقه مواظب باشند و کویت وقطر وافغانستان وترکیه و ....خیلی ها به ما بدهکارند خطایی نکنند.
حتما‌باید‌حاکمیت‌تان‌نقض‌شود‌سپس‌اقدام‌به‌اخراج‌نظامیان‌امریکا‌از‌خاک‌خود‌شوید‌مگر‌شما‌با‌عراق‌چه‌فرقی‌دارید‌امروز‌امریکا‌در‌عراق‌جولان‌می‌دهد‌فردا‌در‌کویت‌و‌سایر‌کشورها‌باید‌گوش‌کسی‌که‌به‌قوانین‌بین‌المللی‌احترامی‌قائل‌نیست‌بریده‌شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار