بازدید 21133
محسن هاشمی مطرح کرد:

اعتماد مضاعف آیت‌الله‌هاشمی به گزارشات سردارسلیمانی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امانتداری و صداقت سردار سلیمانی در انتقال حقایق و اطلاعات به مسئولان ارشد نظام مثال زدنی بود و به همین علت، آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت به صحت و دقت گزارشاتی که از سوی سردار سلیمانی به ایشان ارائه می‌شد، اطمینانی مضاعف داشتند.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 05 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محسن هاشمی امروز یکشنبه در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خیابان بهشت افزود: به دلیل ارتباط ویژه سردار سلیمانی با پدرم، آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌توانم شهادت بدهم که اخلاص، صداقت و تواضع حاج قاسم در میان مسئولان نظام کم نظیر بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران حیات خویش مسئولیت‌هایی همچون دو دوره ریاست جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه داشت و علاوه بر آن، در دوران دفاع مقدس نیز به عنوان نماینده امام خمینی (ره) و جانشین فرمانده کل قوا، عملیات جنگ را هدایت می‌کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ساده زیستی، تواضع، ادب و متانت، توانمندی‌های نظامی، فرماندهی و رهبری، شهید قاسم سلیمانی را سرداری از جنس مردم کرده بود.

وی افزود: سردار به دلیل پرهیز از ورود به مجادلات سیاسی و حفظ جایگاه فراجناحیش، بین تمامی جریان‌های سیاسی و سلایق فرهنگی و اجتماعی ایران محبوبیت ویژه‌ای داشت.

محسن هاشمی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد انقلاب اسلامی در سراسر جهان شناخته می‌شود و به عنوان یک الگو برای همه پاسداران وسربازان ایران اسلامی و جوانان شیفته در سراسر جهان، ماندگار شده است.

رییس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، تنها یک فرد نبود، بلکه یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شد، گفت: صدالبته امروز با شهادت حاج قاسم، این سرمایه اجتماعی، نه تنها از بین نرفته بلکه به لطف الهی چندین برابر شده است.

وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی که فرزند کرمان بود، نسبت به معیشت مردم و رسیدگی به وضعیت محرومان حساسیتی ویژه داشت و تا زمانی که مسئولیت سپاه استان کرمان را برعهده داشت، از توسعه این استان حمایت کرد.

محسن هاشمی تاکید کرد: اگرچه امروز ایران در عزای سپهبد سلیمانی و همرزمانش نشسته است، اما هزاران سلیمانی با خصوصیات منحصر به فرد اخلاقی و شجاعت وتوانمندی او، خود را برای دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب آماده می‌کنند.

وی گفت: همانگونه که ترور شخصیت‌های بزرگ نظام نتوانست مانعی در برابر تداوم انقلاب باشد، شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز بر صلابت و قدرت این مسیر خواهد افزود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب، ملت سرافراز ایران و خانواده سپهبد سلیمانی، با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می‌کنیم.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر