بازدید 12681
۱

کلاهبرداری میلیاردی کارمند یک بانک

کارمند بانکی که با کلاهبرداری ۶ میلیاردی به استان‌های غربی فرار کرده بود در فرودگاه دستگیر ‏شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 05 January 2020

کارمند بانکی که با کلاهبرداری ۶ میلیاردی به استان‌های غربی فرار کرده بود در فرودگاه دستگیر ‏شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شهروند، شانزدهم مرداد ماه سال جاری پرونده‌ای از شعبه هجدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۲ تهران با موضوع ‌برداشت غیرقانونی از حساب برای رسیدگی تخصصی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی ارسال شد.

شاکی در تحقیقات اولیه پلیسی اظهار داشت، دارای گواهی سپرده بانکی به میزان ۶‌میلیارد تومان بودم و ‌ماهیانه مبلغی بابت سود سپرده به حسابم واریز می‌شد، اما در خردادماه واریزی به حسابم نداشتم و با توجه ‌به واریز نشدن سود متوجه شدم گواهی سپرده‌ام ابطال و برای حسابم کارت صادر و موجودی ‌حسابم از طریق خرید در پایانه‌های فروشگاهی در سطح کشور از حسابم برداشت شده است. ‌

همین ادعا کافی بود تا کارآگاهان اداره سیزدهم صاحبان فروشگاه‌هایی را که از آن‌ها خرید صورت گرفته بود، ‌شناسایی کنند و از آنان دعوت شد تا برای تکمیل تحقیقات پلیسی به اداره سیزدهم مراجعه کنند. چهره خریدار در تحقیقات پلیسی، شناسایی شد و با تطبیق تصویر متهم با کارمندان بانک صاحب حساب ‌شاکی، کارآگاهان دریافتند که فرد خریدار یکی از کارمندان بانک به نام «امیر» چهل ساله است‎.

کارآگاهان به تحقیقات میدانی در راستای شناسایی محل سکونت متهم پرداختند که مشخص شد متهم محل ‌سکونتش را در تهران تخلیه و به یکی از استان‌های غربی کشور مهاجرت کرده است. معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم در بدو ورود به فرودگاه تهران با ‌هماهنگی‌های قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر جرم ‌ارتکابی شد، اما در مواجهه با مستندات و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتا به جرم خود اقرار ‌کرد و روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
تنها ران جلوگيري از اختلاس ومفاسد اقتصادي برخورد با انها بايد مثل برخورد با ضد انقلاب باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل