بازدید 36841
۶

انگلیس ناوهای جنگی به خلیج فارس اعزام کرد

وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که دو کشتی نیروی دریایی این کشور مجددا کشتی های تجاری را که با پرچم انگلیس از تنگه هرمز عبور می کنند، مشایعت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 05 January 2020

وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که دو کشتی نیروی دریایی این کشور مجددا کشتی های تجاری را که با پرچم انگلیس از تنگه هرمز عبور می کنند، مشایعت خواهند کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، انگلیس از فعال سازی مجدد کشتی‌های نظامی این کشور در تنگه هرمز به بهانه افزایش تنش‌ها با ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس از فعال سازی مجدد مشایعت کشتی‌های تجاری دارای پرچم این کشور در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی انگلیس خبر داد.

وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که دو کشتی نیروی دریایی این کشور مجدداً کشتی‌های تجاری را که با پرچم انگلیس از تنگه هرمز عبور می‌کنند، مشایعت خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۶
آااااخ انگلییس آااااخ انگلیس آخر یه روز سرتو به باد میدی
مرگ بر روباه پیر - نوبت شما هم خواهد رسید انتقام سخت متوجه تمام حامیان آمریکای جنایتکار نیز خواهد بود بحول الله
ننگ ومرگ ابدی بر استعمار پیر
به نظر من فعلا امریکا باید در استرس تلافی ایران باشه اما وقتشه که به استعمار پیر و روباه پلید انگلیس ضربه کاری وارد بشه تا فکر نکنه با فرستادن ناو به بهانه حمایت از کشتی های نفتی میتونه جهان رو گول بزنه + همچنین فرصت خوبی است که اسراییل قاصب هم از ناز شصت ایران بهره ای ببره. انشالله/ به امید پیروزی حق بر باطل
شاید ناو انگلیسی با مین برخورد کند
به خلیج فارس نه به گورستان فرستاده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر