بازدید 25887
سخنگوی سپاه در نشست خبری مطرح کرد؛

جزئیات تشییع پیکر سردار سلیمانی در پنج شهر ایران/ مردم اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان چشم انتظار مالک اشتر انقلاب

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و همه نهاد‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند و نهایت تلاششان این است که حداکثر کاری را که می‌توانند برای ادای حق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دهند، گفت: حضور میلیونی مردم ما در این مراسم، پیام خاصی برای حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 04 January 2020

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جزئیات تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی را در اهواز، مشهد،‌ تهران،‌ قم و کرمان تشریح کرد.

به گزارش «تابناک»؛ سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در نشست خبری تشریح جزئیات آیین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز مراسم تشییع ایشان بحمدالله با شکوه قابل توجهی در عراق برگزار شد.

وی افزود: فردا یکشنبه صبح پیکر ایشان ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ در اهواز خواهد بود. مردم و عشایر خوزستان به جهت سابقه حضور ایشان در دوران دفاع مقدس و اینکه این استان نماد دفاع مقدس است، درخواست تشییع پیکر ایشان در اهواز را داشتند که مورد موافقت فرمانده کل سپاه قرار گرفت.

جزئیات تشییع پیکر سردار سلیمانی در ۵ شهر ایران/ مردم اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان چشم انتظار مالک اشتر انقلاب

سردار شریف ادامه داد: پس از آن بین ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ پیکر ایشان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد که جزییات و محل این مراسم توسط فرمانده سپاه استانی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سپاه با اشاره به جزییات مراسم در تهران، اظهار داشت: پس از اتمام مراسم در مشهد مقدس، یکشنبه بعدازظهر پیکر ایشان به تهران منتقل می شود و ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در مصلی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر این شهید عزیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: پس از تشییع در تهران، مراسم کوتاهی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان برای تشییع و تدفین به کرمان منتقل خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و همه نهادها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند و نهایت تلاششان این است که حداکثر کاری را که می‌توانند برای ادای حق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دهند، گفت: حضور میلیونی مردم ما در این مراسمات پیام خاصی را برای حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
فقط لطفاً پیش بینی تهیه نیازهای این جمعیت میلیونی را هم بفرمائید.
کاش اصفهان هم تشییع میشدند...

روحش شاد، خدا رحمتش کند، اما یک چیز، درست است که فرد شجاعی بود و لازمه جهاد و پیروزی همین شجاعت هاست، اما شاید فکر کنم باید احتمالا بیشتر ملاحظات امنیتی لحاظ میشد، چرا که هر چقدر هم انتقام گرفته شود با خون پاک و ناحق ریخته شده برابری نخواهد کرد.... و افسوس آن بر دلها خواهد ماند... و فقدان فردی مهمی مثل او ضربه بزرگی برای ما هست و مجبور به تلافی خواهیم شد و شاید کشور در تنگنا قرار گیرد... آمریکای خونخوار و شیطان بزرگ غلط بزرگ را انجام داد و باید به هر قیمت تنبیه شود.......

انشاءالله اراده و قدرت خداوند از دست رزمندگان و سربازان گمنام امام زمان هویدا شود و به زودی کمر استکبار را بشکنند.... آمین
ازعجایب روزگار استقبال توام بااحترام ولبخند ظریف ازوزیرامورخارجه قطر بودکه انگارنه انگارکه پهباد امریکایی قاتل سردار سلیمانی ازان کشورپروازکرده بود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
جناب، از کشور قطر نه ، از پایگاه آمریکایی در قطر. این را باید به حساب مغلطه کاری رسانه جمعی گذاشت که این خبر را منتشر کرده. بعد هم اون جوری که اول می گفتن از سوریه بلند شده حالا نمی دونم چطوری عوض شد به قطر؟!!
بنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
منظور از پرواز از قطر یعنی پرواز از پایگاه نظامی آمریکا در قطر که دولت قطر هیچ کنترلی روی آن ندارد. کمی عجیب است اما قانون جنگل یعنی همین.
کینه آمریکا در دلهای ماست و بعد از ما به فرزندانمون منتقل میشه،لعن الله علی قوم الظالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
کاش اصفهان هم تشییع میشدند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
کاش اصفهان هم تشییع میشدند...
چندروزه که خبر شهادت سپهبد سلیمانی رو شنیدم حس خیلی بدی دارم همش بغض دارم گریه میکنم ولی اروم نمیشم.من یک بانو هستم و کاری جز اعلام انزجار و نفرت از امریکا ازم برنمیاد.از سیلست و راه های پس و پیش هم سر درنمیارم‌فقط خدارو قسم نیدم به بانو زینب (س)،قسمش میدم به ابروی بی بی زینب(س)خودش انتقام خون مردی مثل پدر سپهبد سلیمانی رو از تمام عاملان شهادتش بگیره الهی آمین.
دلم اشوبه فقط دنبال یه راهم تا گوشه ای از انتقام خون این شهید رو بگیرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
بانو ، نفرین کردن کمترین کاری هست که می تونی بکنی. برو توی توییتر پای هر عکسی که از سلیمانی دیدی کامنتت رو به فارسی بذار.من ایشون رو یک قهرمان ملی می دونم و برای عمری که صرف کرد تا ما را از چنگال خونخوارانی مثل صدام و داعش نجات بده احترام قائلم. این دیدگاه ایشون که فراجناحی بود قابل تقدیر هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
کاش اصفهان هم تشییع میشدند...
از ناراحتی خوابم نمیبره تا انتقام نگیرن دلم خنک نمیشه خدا لعنت این ترامپ عوضیو
این کارها بی احترامی به شهیده
مردم آذربایجان و گیلان و ایلام و اردبیل هم التماس دعادارند . منتظر سردار و مهندس هستند . دریغ نفرمایند .
کاش اصفهان هم تشییع میشدند...
اي كاش ما انتقام بگيريم
سردار محبوب من آرزو داشتم درتشیع جنازه شما حضور داشتم ولی حیف که نمی توانم .
به عمل کار برآید نه به حرف.
مراسم شتيع سردار تبريزهم مي رفت بهتر بود برادران
آخه چطور ممکنه وای باورم نمیشه کاش ایندخبرم تکذیب بشه وای خدااا کیووووواز دست دادیم
باید انتقام گرفته بشه بایددددددددد
دلم آروم نمیشه
مرگ برآمریکا
مرگ براسرائیل
مرگ برمنافقین کافر
ایشالا یه روز برسه انتقام سردار سلیمانی و شهید حججی و سردار همدانی و کشته شدگان مجلس توسط داعش و کشته شدن ایرانی ها در افغانستان بدست طالبان و حمله جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری و .... همرو یک جا از آمریکای وحشی بگیریم
خوشا به سعادتت ای شیر مرد تاریخ ،ازوقتی خبرشهادتت راشنیدم حس ازدست دادن یک پدر را دارم وآنقدر ناراحت وآنقدر حس انتقام جویانه بم دست داده که تابحال همچین تجربه ای نداشتم وفقط از مسئولین محترم درخواستم اینه شعار مرگ برآمریکا را به حقانیت برسانند وبرای انجام این عمل بزرگ من حقیر نوعی آماده ام هر کجا وهرزمان که شما بگین به جنگ با یزید روزگار بشتابم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس