بازدید 9146

آملی لاریجانی: سردار سلیمانی به آرزوی دیرین خود رسید

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی در پیامی نوشت: مجاهد عظیم‌الشان ما پس از عمری جهاد و مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار به آرزوی دیرین خود رسید و به خیل شهدای اسلام و انقلاب اسلامی پیوست.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 03 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی روز جمعه در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با صدور پیام تبریک و تسلیتی، اظهار داشت: شهادت سردار سرافراز اسلام، ولایت و مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تاثر عمیق اینجانب شد.

وی افزود: مجاهد عظیم‌الشان ما پس از عمری جهاد و مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار به آرزوی دیرین خود رسید و به خیل شهدای اسلام و انقلاب اسلامی پیوست.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهادت این مجاهد عالیقدر را به محضر حضرت بقیه الاعظم (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی و همه یاران و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، به‌ویژه خانواده معظم و صبور شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

آملی لاریجانی تصریح کرد: این اقدام ددمنشانه و حماقت‌آمیز دولت تروریست و جنایتکار آمریکا عزم مبارزان جبهه مقاومت را در راه مبارزه با استکبار جهانی و نابودی نهایی آنان جزم‌تر خواهد کرد و بزودی شاهد اضمحلال همه آنان خواهیم بود.

به گزارش تابناک، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار