بازدید 8082
در پی شهادت سردار سلیمانی

مصباح یزدی:سردار سلیمانی از شخصیت‌های بی‌نظیر بود

مصباح یزدی گفت: سردار سلیمانی از شخصیت‌های بی نظیر بود و ما از این شهادت‌ها ضرری نکرده ایم.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 03 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، آیت الله مصباح یزدی در واکنش به شهادت سردار رشید سپاه شهید قاسم سلیمانی گفت: مصیبت بسیار بزرگی را که امروز اتفاق افتاده و یکی از شخصیت‌های کم‌نظیر یا بی‌نظیر را از جامعه ما گرفته است، به پیشگاه مقدس، ولی عصر ارواحنا فداه و همه علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

البته همه ما هم از منابع دینی و هم از تجارب عینی آموخته ایم که این مصیبت‌ها به دنبالش پاداش‌های الهی وجود دارد که برکاتش شامل همه امت می‌شود و تا به حال ما از این شهادت‌ها ضرری نکرده ایم، کما اینکه از شهادت سیدالشهداء (ع) که بزرگترین فاجعه انسانی درعالم بود، بیشترین فایده را برده‌ایم و امروز اسلام و انقلاب و مکتب تشیع و آموزه‌های اهل بیت (ع) به برکت این شهادت باقی مانده است و اگر این شهادت اتفاق نیفتاده بود، معلوم نبود، من و شما هم چه اطلاعی از حقایق اسلام و تشیع و از مکتب اهل بیت (ع) می‌داشتیم.

بنابر این از یک جهت هم، جای تبریک دارد که این حادثه باعث این می‌شود که برکات گسترش پیدا کند و فیوضاتش شامل همه عالم اسلام بشود. به همین مناسبت هم مقام معظم رهبری در پیامشان هم تبریک و هم تسلیت فرمودند.

خداوند ان‌شاءالله روح ایشان را با سیدالشهداء محشور کند و این خلأ را با الطاف خودش و با کسانی که بتوانند بهترین جانشین برای ایشان باشند، پر کند و زمینه‌ای برای ظهور حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم بشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل