بازدید 6890

عملیات‌مشترک‌اورژانس‌هوایی‌قم‌و‌تهران‌برای‌انتقال‌یک‌مصدوم

در عملیات مشترک میان اورژانس قم و تهران، یک مصدوم جاده‌ای که نیاز به پیوند پا داشت، به سرعت به بیمارستان امام تهران منتقل شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۹ 03 January 2020
اورژانس هوایی
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در این خصوص گفت: عصر امروز عملیات مشترک اورژانس هوایی قم و تهران به منظور انتقال مصدومی که دچار قطع پای چپ ازناحیه ساق پا شده بود انجام شد.

وی افزود: این فرد در حادثه ترافیکی در بخش جعفریه قم دچار آسیب شده بود و به همین منظور، بدلیل اهمیت موضوع و کمبود زمان جهت پیوند عضو در تهران ابتدا بالگرد قم مجروح را از محل حادثه تا فرودگاه منتقل و در ادامه بالگرد تهران مجروح را تحویل و به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل کرد.

سخنگوی اورژانس قم ادامه داد: علت این اقدام مشترک اورژانس هوایی قم و تهران این بود که اگر قرار بود بالگرد قم مستقیم به تهران اعزام شود برگشت بالگرد قم به تاریکی شب می‌خورد و، چون زمانی برای برگشت وجود نداشت، لذا امکان کنسل شدن این اعزام و عدم انتقال این مجروح به بیمارستان تهران وجود داشت و لذا باهماهنگی بسیار سریع مسئولین هوایی قم وتهران و نیز همکاری و همراهی بسیار خوب کادر پروازی، بهترین گزینه در راستای ارائه بهترین خدمت به بیمار و مصدوم انجام شد.

فراهانی تصریح کرد: مسیر بخش جعفریه قم تا فرودگاه امام تهران، مسیری حدود ۱۵۰ کیلومتری به دو بخش تقسیم شد که هم مجروح با حفظ و مدیریت زمان، جهت پیوند به تهران منتقل شد و هم مسائل ایمنی در پرواز بالگرد و نزدیکی به غروب آفتاب به بهترین شکل مدیریت شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار