بازدید 5541

میرباقری «سلمان فارسی» را کلید زد / اصلانی و هدایتی مقابل دوربین

آغاز تصویربرداری این سریال از بیابان‌های اطراف کرمان در حالی است که هنوز علیرضا شجاع نوری بازیگر اصلی این سریال در نقش سلمان فارسی مقابل دوربین نرفته است. در سکانس‌هایی که ضبط و تصویربرداری شده است، فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخته‌اند. قرار است بعد از حدود ۱۰ الی ۱۲ روز تصویربرداری در کرمان، عوامل این پروژه به قشم بروند و ادامه پروژه را در آنجا به تولید برسانند.
کد خبر: ۹۴۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰ 02 January 2020

سریال الف فاخر «سلمان فارسی» به کارگردانی سید داوود میرباقری سه روز قبل در بیابان‌های شهداد کرمان کلید خورد.

به گزارش تابناک و به نقل از مهر، تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری پس از سال‌ها انتظار و پیگیری داوود میرباقری از سه روز قبل در شهداد کرمان آغاز شده است.

آغاز تصویربرداری این سریال از بیابان‌های اطراف کرمان در حالی است که هنوز علیرضا شجاع نوری بازیگر اصلی این سریال در نقش سلمان فارسی مقابل دوربین نرفته است.

میرباقری «سلمان فارسی» را کلید زد / اصلانی و هدایتی مقابل دوربین

در سکانس‌هایی که ضبط و تصویربرداری شده است، فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قرار است بعد از حدود ۱۰ الی ۱۲ روز تصویربرداری در کرمان، عوامل این پروژه به قشم بروند و ادامه پروژه را در آنجا به تولید برسانند.

سریال «سلمان فارسی» یکی از مهمتری پروژه‌های الف فاخر تلویزیون در سال‌های اخیر محسوب می‌شود که داوود میرباقری از سال‌ها قبل و پیش از کارگردانی پروژه عظیم «مختارنامه» مترصد ساخت آن بود اما به دلایلی مدیران وقت سیما با او همراهی نکردند و حالا این پروژه در ابتدای دی ماه ۹۸ کلید خورده است.

میرباقری در سریال «سلمان فارسی» سه دوره از زندگی این شخصیت تاریخی را روایت می‌کند: دوره ایران باستان، بیزانس و صدر اسلام.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر