بازدید 3768

کشف طلا و جواهرات سرقتی از داخل کفش

کد خبر: ۹۴۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 01 January 2020

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری زن نظافتچی خبر داد که طلا و جواهرات سرقتی را داخل کفش‌هایش جاسازی کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد قدیمی رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک گفت: ساعت ۴:۳۰ چهارشنبه ۴ دی امسال مرد ۴۰ ساله‌ای در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از سرقت طلا‌ها و جواهرات داخل خانه اش به شیوه کش‌روی از سوی زن نظافتچی خبر داد.

وی افزود: تیمی از ماموران تجسس کلانتری به نشانی اعلامی از سوی شاکی اعزام شدند و در ابتدا مرد جوان که در برابر پلیس قرار گرفته بود ادعا کرد که برای نظافت خانه از یک شرکت خدماتی درخواست خدمتکار کردم که یک زن جوان به خانه ام آمد و مشغول به کار شد. مدتی بعد متوجه ناپدید شدن تعدادی طلا و جواهر از داخل خانه شدم که احتمال می‌دهم این سرقت از سوی زن نظافتچی است و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

سرهنگ قدیمی ادامه داد: زن ۳۵ ساله ابتدا خود را بی گناه معرفی می‌کرد تا اینکه این زن از سوی ماموران خانم پلیسی مورد بازرسی بدنی قرار گرفت و در یکی از کفش هایش یک پلاک طلا و در زیرکفی کفش دیگر یک زنجیر آویز طلا و کارت عابربانک مرد جوان که به صورت حرفه‌ای داخل کفش‌ها جاساز شده بود به کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک گفت: زن جوان در اعترافاتش ادعا کرد در حال نظافت اتاق خواب بودم که وجود طلا‌ها مرا وسوسه کرد و دست به سرقت زدم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر