بازدید 5245

درخواست محسن امیریوسفی از حسین انتظامی درباره «آشغال‌های دوست داشتنی اصل»

در وزارت ارشاد، آقای بهروز وثوقی هیچ منع قانونی برای بازی در سینمای ایران ندارند و حتی در این زمینه‌نامه ریاست محترم قبلی سازمان سینمائی به وزیر محترم ارشاد به شماره ۱۵/۲۷۶۰۴۷ مورخ ۱۳۹۷/۴/۱۳ نیز موجود است.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 31 December 2019

کارگردان «آشغال های دوست داشتنی اصل» در پی امتناع دبیرخانه جشنواره فجر از تحویل گرفتن این فیلم که برای شرکت در جشنواره فجر پرم پر کرده است، نامه ای را به رئیس سازمان سینمایی نوشت.

به گزارش تابناک و به نقل از سینماسینما، محسن امیریوسفی در نامه خود نوشته است:

جناب آقای دکتر حسین انتظامی
ریاست محترم سازمان سینمائی

همانطور که اطلاع دارید فیلم سینمائی «آشغالهای دوست داشتنی اصل» با بازی آقای بهروز وثوقی در جشنواره فیلم فجر ثبت نام شده که منطبق بر فیلمنامه دارای پروانه ساخت به شماره ۱۵۴/۹۱/۴۸۸۴۴ مورخ ۱۳۹۱/۴/۷ است که در پائیز سال ۹۱ فیلمبرداری گردید و به همین دلیل طبق قانون باید برای هیات انتخاب جشنواره به نمایش درآید ولی متاسفانه مسئول دفتر جشنواره از گرفتن نسخه Dcp این فیلم جلوگیری کرد!

ولی این تمام ماجرا نیست و بعد از نامه من به هیات انتخاب جشنواره و در جواب درخواست تعدادی از اعضای محترم این هیات برای دیدن فیلم به آنها گفته شده که تهیه کننده نسخه فیلم «آشغالهای دوست داشتنی اصل» را هنوز به ما تحویل نداده است!! با ابراز تاسف از این سخن نادرست می توانم به سرعت نسخه بازبینی فیلمم را ارسال کنم و یا نسخه dvd فیلمم را که پیش از این به یکی از مدیران جشنواره امانت دادم برای هیات انتخاب نمایش دهند. خواهشمندم به این مسئله رسیدگی کنید.

همچنین مستحضر هستید در وزارت ارشاد، آقای بهروز وثوقی هیچ منع قانونی برای بازی در سینمای ایران ندارند و حتی در این زمینه‌نامه ریاست محترم قبلی سازمان سینمائی به وزیر محترم ارشاد به شماره ۱۵/۲۷۶۰۴۷ مورخ ۱۳۹۷/۴/۱۳ نیز موجود است.

«آشغالهای دوست داشتنی اصل» فیلمی در مورد اتحاد مردم، گفتگو و امید است که نیاز امروز جامعه ماست.

آقای بهروز وثوقی یکی از تکرارنشدنی ترین بازیگران سینمای ایران هستند که بعد از چهل و یک سال دوری از وطن، مردم می توانند امسال شاهد نمایش فیلمی از او بر پرده سینما باشند.

امیدوارم نمایش این فیلم که حاصل زحمات گروهی از بهترین بازیگران و عوامل سینمای ایران است هدیه ای به مردم و این بازیگر پیشکسوت در آستانه هشتاد و سه سالگی او باشد.

آقای دکتر انتظامی جنابعالی سال گذشته شجاعت و درایت خود را در اکران نسخه قبلی این فیلم‌نشان دادید و امیدوارم امسال نیز با پیگیری جنابعالی «آشغالهای دوست داشتنی اصل» پس از هفت سال انتظار بتواند در کنار بزرگان و موج نوی جوانان این سال های سینمای ایران در جشنواره به نمایش درآید.

با سپاس
محسن امیریوسفی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر