بازدید 6427

آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال اعلام شد

کد خبر: ۹۴۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 31 December 2019

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد.


 به گزارش تابناک به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد.

*با توجه به شکایت جلال هاشمی از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۱۵ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را نسبت به مبلغ ۱۰ میلیون ریال قابل رسیدگی نمی‌داند. (این رای قطعی است)

*براساس رای صادره شده در پرونده شکایت مسعود حق جو از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۱۷ میلیون و ۸۷۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پی شکایت یوسف وکیا از باشگاه نفت و مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال از دعوای خواهان را رد کرد.

*در پرونده شکایت میلاد ابطحی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت مابقی مبلغ مورد درخواست را با توجه به عدم استحقاق خواهان رد کرد.

*با توجه به شکایت محمدرضا نجفی از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۳۱۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۶ میلیون و ۸۶۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر