بازدید 2635

پزشکان سندرز سلامت او را برای ریاست جمهوری آمریکا تایید کردند

برنی سندرز به دنبال حمله قلبی‌ در ماه اکتبر، نامه‌هایی را از سه پزشک منتشر کرده که پزشکان در آن اظهار کرده‌اند این نامزد دموکرات کاملا توانایی پذیرش مسئولیت‌های ریاست جمهوری را دارد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 31 December 2019

برنی سندرز به دنبال حمله قلبی‌ در ماه اکتبر، نامه‌هایی را از سه پزشک منتشر کرده که پزشکان در آن اظهار کرده‌اند این نامزد دموکرات کاملا توانایی پذیرش مسئولیت‌های ریاست جمهوری را دارد.

به گزارش ایسنا، با اینکه برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا که دچار آسیب ماهیچه قلب بوده، در تست ورزش نتیجه‌ای کاملا خوب دریافت کرده و این نشان می‌دهد آمادگی پذیرش چالش‌های کمپین انتخاباتی و در صورت پیروزی در انتخابات، تحمل فشار ریاست جمهوری را دارد.

به گزارش روزنامه گاردین، براین موناهان، پزشک کنگره آمریکا و پزشک عمومی سندرز درباره سلامت او نوشت: شما در حال حاضر در وضعیت سلامت خوبی به سر می‌برید و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در کمپین انتخاباتی، سفر و دیگر فعالیت‌ها حضور داشته‌ باشید.

وی افزود، سندرز اوایل ماه جاری میلادی یک تست ورزش انجام داده که نشان می‌دهد او "آماده از سر گیری فعالیت شدید بدون محدودیت" است.

فیلیپ ادس، مدیر بخش توانبخشی قلب در دانشگاه ورمونت و مارتین لووینتر، متخصص قلب شخصی سندرز از دانشگاه ورمونت نیز ارزیابی موناهان را از وضعیت سلامت سندرز داشته‌اند.

لووینتر اظهار کرد، این سناتور دچار "آسیب خفیف ماهیچه قلب" بود اما اکنون دیگر نگرانی‌ای در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: در شرایط فعلی دلیلی نمی‌بینم که او نتواند بدون محدودیت کمپین انتخاباتی‌اش را ادامه دهد و در صورت پیروزی در انتخابات مطمئنم که استقامت فیزیکی و روانی لازم را برای پذیرش کامل چالش‌های ریاست جمهوری دارد.

سندرز در حال حاضر در نظرسنجی‌های دموکرات از الیزابت وارن، دیگر نامزد دموکرات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیشی گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست