بازدید 10716
روح‌الامینی:

اکثریت‌ مردم‌ در‌ نخواستن‌ وضعیت‌ موجود‌ هم‌نظرند

کد خبر: ۹۴۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 30 December 2019

روح الامینی در آیین افتتاحیه دفتر جبهه ایستادگی در شهر تبریز گفت: جبهه ایستادگی مجموعه‌ای از احزاب و افراد هم دل و هم فکر هست که هدفش از حضور در انتخابات و فضای سیاسی کشور ایستادگی توامان با پیشرفت برای کشور است. ایستادگی و اصول انقلابی نه تنها تضادی با پیشرفت ندارد بلکه ایستادگی لازمه پیشرفت است و جبهه ایستادگی در دل نیرو‌های انقلابی تعریف می شود و در انتخابات رفتار جداگانه‌ای از نیرو‌های انقلاب نخواهیم داشت.
به گزارش تابناک دبیر کل جبهه ایستادگی در پاسخ سوالی در مورد عملکرد مجلس فعلی گفت: سر جمع ۲۹۰ نفر رو باید عملکرد نمایندگان دانست و این سر جمع شریک وضع فعلی هست و اکثریت این مجلس شریک دولت است، اکثریت مجلسی که وامدار دولت باشد نمیتواند نماینده مردم باشد، عدم ثبت نام چهر‌های شاخص اصلاح طلب به خاطر شرمنده بودن در پیشگاه مردم است، اما در ما به عنوان نیرو‌های انقلاب اعلام می کنیم ماندن در گذشته و نگاه کردن به عملکرد این دولت و مجلس پمپاژ ناامیدی می کند، در حالی که آینده فصل مشترک تمام مردم ایران است ما برنامه‌های خودمان را برای آینده کشور و مسائل مهم کشور داریم.

رئیس خانه احزاب ادامه داد: در بحث‌های مالیات، تقویت صادرات و عادلانه سازی یارانه‌ها برنامه‌های مفصلی داریم و پیشنهاد داریم رسانه‌ها به فهرست واقعی مردم بپردازند و از تمام کاندید‌اهای برنامه‌هایی رو برای حل مشکلات مردم بخواهند، انصاف نیست از مردم رای بگیریم و بر مشکلات مردم اضافه کنیم.

روح الامینی افزود: راهکار مواجهه با تحریم‌ها تقویت اقتصاد منطقه‌ای و تقویت قدرت صادراتی به کشور‌های منطقه است نه سفر ناگهانی بدون آمادگی میزبان رفتن. از اعضای جدید جبهه خواسته ایم تمام و کمال در خدمت تقویت و شناسایی اقتصاد منطقه‌ای باشند.

دبیر کل جبهه ایستادگی یادآور شد: از جایگاه رئیس خانه احزاب از همه مدعیان می خواهم به شکل اثباتی به میدان رقابت انتخاباتی بیاییند نه سلبی. جریان‌هایی که در رقابت مثبت بازنده هستند رو به رقابت منفی، تخریب و رقیب هراسی می‌آورند.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر آرایش سیاسی مجلس آینده گفت: درصد تفاوت این مجلس آینده با این مجلس به همت مردم بستگی دارند، اما اکثریت مردم در نخواستن وضعیت موجود با هم هم نظر هستند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان