حیات وحش؛

عمو رجب، سفره‌دار حیوانات لویزان

کد خبر: ۹۴۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 30 December 2019
تعداد بازدید : 2667
بازدید 8948
یک مرد در بیست سال اخیر به حیوانات لویزان غذا می‌دهد؛ اقدامی که در بلندمدت چندان ساده نیست. روایت زندگی عمورجب را در این گزارش کوتاه می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
بودا گفته :" کسی که از هر نوع خشونت به همۀ موجودات زنده، ضعیف یا قوی، خودداری می‌کند، کسی که نه می‌کشد و نه باعث می‌شود دیگران بکشند، او از نظر من یک انسان مقدّس است.
کسی که در جستجوی خوشبختی، با خشونت به سایر موجودات، که خود در آرزوی خوشبختی هستند، ظلم می‌کند خوشبختی را نخواهد یافت." این شعر وصف روزگار انسان و سگ است :

بشر گر چه آری ز حیوان بَر است ولی سگ ز نامردمان بهتر است

وفایی که ایزد به سگ داده است چه کس دیده در آدمی زاده است؟
بعدش هم که چاق شدن اگه نگیره بفرسته برای چینیهای ساکن ایران خوبه!!!
خدا به زندگیت برکت بده دعاب این حیوانات همیشه پشت سرته عمو رجب دمت گرم....
انسانیت یعنی همین
دمت گرم
دمش گرم خدا بهش بیشتر روزی بده...
درود به شرفت. اگه این فرهنگ بشه، حیوانات گرسنه نباشن به کسی هم آسیب نمیرسه. ممنون از بانیان رسانه ای کردن این رفتار انسانی... پیروز باشید.
زنده باد انسان واقعی درود....................
تنت سلامت بزرگوار
بشدت انرژی میگیره اینکار و. ادم خسته میشه. خدا قوت واقعا
فداي اين همه مهربوني .
عزیزان من خود عاشق حیوانات هستم . ولی ما با این روش داریم چرخه طبیعی زندگی جانداران را برهم میزنیم و آنها را بجای شکار و فعالیت طبیعی برای یافتن غذا به خودمان وابسته میکنیم . فکر میکنید به چه علتی موش تهران را تسخیر کرده برای اینکه ما به گربه ها چه مستقیم و چه غیر مستقیم از طریق زباله غذا میرسانیم و دیگر آنها زحمت شکار را بخود نمیدهند و چه بسا تا چند سال دیگر این موشها باشند که گربه ها را شکار کنند . یکی از حیواناتی که شدیدا از انسانها گریزان بوده روباه است که بتازه گی در بام تهران دیدم که براحتی از دست انسانها غذا میخورند . کاری که ما میکنیم محبت به حیوانات نیست برهم زدن چرخه حیات است که در نهایت دودش در چشم ما و حیوانات خواهد رفت
دمت گرم عمو رجب.
ای بابا تو این جنگلها لویزان و سرخه حصار و ... آدم جرات نمیکنه با خانواده بره از بس که سگ زیاد دارن سریع میان سمتت جنگل سگا شده سگ چه عرض کنم اندازه خرس هستن . حتما باید اتفاق بدی بیافته.
کار عمو رجب قابل تقدیره ولی بد نیست مسئولین پارک جنگلی هم جای خاصی رو برای اینکار خداپسندانه اختصاص بدهند و مثلا ظرفهایی رو نصب کنند که غذایی رو که عمو رجب میاره مجبور نشه روی زمین بریزه و به خاک و شن آلوده نشه.
یکم واقع بین باشیم انسانی که یک عمر این کار خدا پسندانه انجام داده مسلما خیر برکت در زندگیش تجلی شده است کمتر کسی بیست سال سلامتی را داره چنین کاری کنه بیایید در این زمستان سرد به فکر گنجشک ها و پرندگان مهاجر باشیم برخی از انسان ها در چنین زمان هایی دست به شکار می زنند تا لذت ببرند و عمو رجب همواین چنین لذت می برد علاوه بر با این گرونی بنزین و صرف وقت که قابل صرف نظر نیست.در مورد عدم تعادل چرخه حیوانات با چنین رفتار هایی برهم نمی خورد
ما هم به شما افتخار میکنیم. درود بر شرف شما و خانواده محترم.