بازدید 4084
۱

انگشت اتهام سپاهان بعداز اولین باخت به سمت تیم امید

کد خبر: ۹۴۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 29 December 2019

طلسم شکست ناپذیری زرد‌های نصف جهان در زمین برزیل ایران شکسته شد تا بعد از ۲۰ هفته سپاهانی‌ها این طعم تلخ را بچشند.

به گزارش تابناک ورزشی، حتی بدبینترین طرفدار سپاهان هم تصور نمیکرد این تیم در آخرین بازی نیم فصل نخست با چنین شکست سنگین و چهارگله‌ای در مصاف با صنعت نفت روبرو و دستش از صدرنشینی کوتاه شود. اما این اتفاق افتاد تا اولین شکست فصل با نتیج‌های سنگین توام شده و سپاهانی‌ها با ایستادن در جایگاه دوم به تعطیلات زمستانی بروند.
رسانه‌های نزدیک به سپاهان و همچنین توییتر رسمی این باشگاه بلافاصله بعد از بازی پای غیبت محبی و نورافکن را وسط کشیدند. این یعنی آغاز یک جنجال تازه و حمله به تیم ملی امید و اردویش در قطر بخاطر دراختیار نداشتن دو بازیکن ملی پوش سپاهان.

بعد از این بازی البته امیر قلعه نویی با بیان این که «وقتی نتوانی از موقعیت گلزنی خود نهایت بهره را ببری محکوم به این هستی که با شکست زمین را ترک کنی!» طعن‌های سنگین برای معرفی مقصر اصلی این باخت داشت. امیر در حالی این جمله را به زبان آورد که در ادامه افزود: «آن موقعیت میتوانست بازی را به تساوی ۳-۳ بکشاند، اما از دست دادن آن، همه رشته‌های سپاهان را پنبه کرد.»
این موقعیت را گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سپاهانی‌ها در نیمه دوم از دست داد، بازیکنی که در آبادان اصلا در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشد و سوای از موقعیت طلایی که به راحتی هدر داد در خط دفاع هم اشتباهات مرگبار زیادی داشت تا مقصر اصلی شکست سپاهان در آبادان لقب بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نبود محبی و نورافکن، یعنی کاهش دو درجه‌ای سپاهان، آن هم در آبادان پر شور و خروش در برابر تیم خوب و سرحال و در حال اوج صنعت نفت... این واقعیتی است. نباید دو بازیکن کلیدی تیمی را آن هم در آخرین بازی تعیین کنندۀ نیم فصل از آن تیم گرفت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس