بازدید 22936
هومن افاضلی این بار در پارس جنوبی جم؛

مربی‌رکورددارسقوط وانحلال تیم‌ها،به لیگ‌برتر بازگشت

حالا باید دید افاضلی که همه تیم های قبلی اش، بعد از سرمربیگری او سقوط کرده و منحل شده اند، آیا تیم رده دوازدهمی پارس جنوبی جم با هواداران بسیارش را هم به همین عاقبت می کشاند یا اینکه اتفاق دیگری می افتد.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ 29 December 2019

چرخه انتخاب مربی در لیگ به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران به شدت معیوب است و در این میان شاهد حضور چندباره مربیان امتحان پس داده ای هستیم که در کارنامه خود طی فصول مختلف مربیگری چیزی جز ناکامی ثبت نکرده اند اما بازهم فرصت عرض اندام پیدا می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، براساس همین چرخه معیوب مربیگری در فوتبال ایران که به چهره های جوان و شایسته زیادی فرصت کار نمی رسد، هومن افاضلی با وجود نتایج ضعیف در تیمهای قبلی که هدایت شان را برعهده داشته، حالا سرمربی تیم پارس جنوبی جم شده است.

تیمی که همین سه فصل قبل با قهرمانی در لیگ دسته اول، به لیگ برتر صعود کرد و در ابتدای کارش با شگفتی سازی یقه تیمهای بزرگ را گرفت، حالا کارش به جایی رسیده که دست به سوی مربیان درجه دو و سه دراز می کند هرچند جمی ها تحت فشار واگذاری یا انحلال باشگاه قرار دارند و وزارت نفت تصمیم گرفته در ورزش حرفه ای تیمداری و هزینه نکند.

پس از جدایی فراز کمالوند از پارس جنوبی، مسوولان باشگاه جم در اوج بحران مالی در نهایت بین گزینه های مختلف با هومن افاضلی به توافق رسیدند تا این مربی هدایت پارس جنوبی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را بر عهده داشته باشد. افاضلی فصل گذشته هدایت کارون اروند خرمشهر را در لیگ دسته یک بر عهده داشت که این تیم نهایتا به لیگ دسته دو کشور سقوط کرد.

افاضلی پیش از آن هدایت تیم قدیمی نفت تهران را در لیگ برتر برعهده داشت که آن تیم نیز سرنوشتی جز سقوط به لیگ دسته یک پیدا نکرد. جالب است بدانید این مربی قبل از نفت، فرصت هدایت تیم صبای قم را نیز پیدا کرده بود که آنجا نیز تیم را به یک دسته پایین تر رهنمون شد تا شم بالای خود در سقوط تیم ها را ثابت کند.

کارنامه منحصر بفرد این کارشناس برنامه های فوتبالی تلویزیون که به تحلیل رقابت های سطح اول فوتبال اروپا نیز برای مردم می پردازد، به همین جا ختم نمی شود چراکه او در نخستین تجربه مربیگری اش در سطح باشگاهی بزرگسالان ، تیم استیل آذین سابق را هم به همین سرنوشت دچار کرد.

حالا باید دید افاضلی که همه تیم های قبلی اش، بعد از سرمربیگری او سقوط کرده و منحل شده اند، آیا تیم رده دوازدهمی پارس جنوبی جم با هواداران بسیارش را هم به همین عاقبت می کشاند یا اینکه اتفاق دیگری می افتد.

هومن افاضلی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
املای رکورد دار ( با 2 حرف د ) صحیح است که اشتباها رکوردار نوشتید
قحط الرجال است هرکس خوب حرف بزنه که مربی خوب نمیشه
چه تحلیل مغرضانه ای
لابد مجانی کار میکنه!
از چهره ها مشخصه که خوشحاله و کی مغبون
زحمت بکشید زیر عکسها افراد را معرفی کنید.
بايد ديد مسوولين پارس جنوبي چه فكري كردند كه اين بنده خدا را آوردند مربي
همان طوری که خودتان اشاره کردید وزارت نفت تصمیم گرفته در ورزش حرفه ای تیمداری و هزینه نکند، خب چه گزینه ای بهتر و هوشمندانه تر از این آقا برای منحل کردن تیم؟
تازه یادتون رفت بنویسید تیم المپیک زمان منصوریان را هم او سوتی داد و اعلام نکرد کامیابی نیا دو اخطاره است و با بازی کردنش موجب حذف تیم امید شد
سلام
نوشته‌تون درست و دقیق نیست و به نظرم اصلاحش کنید چون افاضلی تیم کارون اروند خرمشهر رو در لیگ یک نگه داشت، منتها بعدا این تیم امتیاز حضورش در لیگ یک رو به داماش گیلان فروخت و خودش به دسته‌ی دو رفت.
لطفا هم با دقت بیشتری مطلب بنویسید و هم در نوشتن مطالبتون جانب انصاف رو رعایت کنید.
فوتبال ایران کجاش حرفه ای هست ؟...تمام تیم ها به نوعی وابستگی سیاسی و دولتی هستن
ايشون ميتونه از تيپش معلومه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار