بازدید 6908
۱

اذعان ترامپ به اوضاع نابسامان سانفرانسیسکو و نیویورک

رئیس جمهور آمریکا در دو پیام توئیتری به دلیل گسترش فقر و خشونت و اعتیاد از مقامات دموکرات سانفرانسیسکو و نیویورک انتقاد کرد
کد خبر: ۹۴۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ 29 December 2019

رئیس جمهور آمریکا در دو پیام توئیتری به دلیل گسترش فقر و خشونت و اعتیاد از مقامات دموکرات سانفرانسیسکو و نیویورک انتقاد کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار ویدئویی از اوضاع اسفبار شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، نوشت: نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عضو حزب دموکرات و نماینده سانفرانسیسکو) دیوانه بهتر است زمان بیشتری را صرف اوضاع رو به زوال شهرش و زمان کمتری را صرف استیضاح فریب کارانه کند.

ترامپ در توئیتی دیگر نیز نوشت: دیدن اینکه شهر و ایالت نیویورک در حال فروپاشی است، بسیار غم انگیز است. تنها کاری که آنان (مسئولان نیویورک) می‌خواهند انجام دهند تحقیقات (ضد ترامپ) است تا من را بیشتر از خودشان متنفر کنند. فرماندار کوئومو (از حزب دموکرات) کنترل اوضاع و عقلش را از دست داده است. برای بی خانمان‌ها و همه افراد اوضاع بسیاری بدی حاکم است.

ویدئویی که دونالد ترامپ به توئیت خود پیوست کرده است «به سان فرانسیسکو خوش آمدید» نام دارد که از فقر و خشونت و اعتیاد در این شهر حکایت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ترامپ این همه دلار از عربستان دوشیده و این اوضاع شهرهای آمریکاست، جوک تلخ روزگار ما.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار