بازدید 4281

شهادت مامور ناجا در درگیری با اشرار مسلح

کد خبر: ۹۴۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 28 December 2019

روز گذشته در پی شلیک ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی مأموران انتظامی در شهرستان "کنارک"، یکی از مأموران جان برکف نیروی انتظامی آسمانی شد.

به گزارش میزان، سردار "احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۳:۰۹ روز گذشته تیمی از مأموران فرماندهی انتظامی بخش "زر آباد" شهرستان "کنارک" حین انجام مأموریت در یکی از جاده‌های فرعی محور "زرآباد-نیکشهر" در کمین اشرار مسلح گرفتار می‌شوند.

وی افزود: در این اقدام ناجوانمردانه، چند شرور مسلح به محض ورود خودروی مأموران به منطقه کمین اقدام به شلیک به طرف آن‌ها می‌کنند و پس از مقابله به مثل مأموران مجبور به فرار از محل می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری یکی از مأموران غیور نیروی انتظامی ستوانسوم" امیر درویشی" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از شهادت این همکار عزیز تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شدند.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان