بازدید 25428
۹

فرهاد مجیدی به فرانسه رفت

فرهاد مجیدی که پس از انتقادات هواداران استقلال از حضور روی نیمکت این تیم انصراف داد، به فرانسه رفته تا در یک دوره کلاس مربیگری شرکت کند.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 28 December 2019

فرهاد مجیدی که پس از انتقادات هواداران استقلال از حضور روی نیمکت این تیم انصراف داد، به فرانسه رفته تا در یک دوره کلاس مربیگری شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که دیروز در اینستاگرام از سرمربیگری استقلال انصراف داد، راهی کشور فرانسه و شهر پاریس شد.

مجیدی که در هفته‌های اخیر به خاطر شایعه حضورش به جای استراماچونی شدیدا خبرساز شده بود و شاهد حملاتی هم از طرف هواداران استقلال به او بودیم، قرار است در یک دوره مربیگری درباره روانشناسی فوتبال شرکت کند. حضور در این دوره از کلاس ها برای مجیدی اهمیت زیادی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
تا حالا یادش نبود بره و توی چند تا کلاس شرکت کنه؟
خوب که چی
به سلامت به امید موفقیت بزرگ
امان ازدست این مفت خورها
تجربه یک سال اخیر نشان می دهد که نشستن آقای فرهاد مجیدی برای صندلی های سرمربیگری گرید بالا فعلا خیلی زود است و از تیم های کوچکتر به همراه پختگی لازم برای رویارویی با مسایل از ضروریات برای ایشان است.مسایل بارز رفتن از استقلال، رفتن از تیم ملی امید و نپذیرفتن سرمربیگری کنونی استقلال در مواجهه با چند تماشاگر و هوادار از مثال های این موضوع می باشد.
هيچي نميشه
قبل از هرچیز باید کلاس درس اخلاق بره، حالا با صرف نظر از عصبانی مزاج بودنش
کار درستی کردند...
فرانسه حمایت میکنه بعد میاد سرمربی میشه سهمشون باید بدیم!!!! هزار بار هم کلاس شرکت کنه بدرد مربیگرب نمیخوره - حیف پول مملکت به کشورهای استعمارگر داده میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم