بازدید 11922
۷
گزارش

مذاکره تازه استقلال با استراماچونی با نماینده جدید

خطیر که خودش اولین بار استرا را به استقلال پیشنهاد کرده بود، در روز‌های گذشته و در گفتگو با مسئولین ادعا کرده که می‌تواند این مربی را به ایران برگرداند و با توجه به اوضاع فعلی وزارت ورزش و باشگاه استقلال صلاح را بر این دیدند که او مسئول حل کردن این ماجرا بشود.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 27 December 2019

اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرد که علی خطیر مسئولیت مذاکره با استراماچونی را بر عهده گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، خلیل زاده در یک گفت و گوی رادیویی با اعلام این موضوع که افراد قبلی مذاکره کننده با استراماچونی از جریان توافق با سرمربی ایتالیایی کنار گذاشته شده‌اند، اعلام کرد که این مسئولیت به علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه واگذار شده است.

خطیر در روز‌های گذشته و در گفتگو با مسئولین ادعا کرده که می‌تواند استراماچونی را به ایران برگرداند و با توجه به اوضاع فعلی وزارت ورزش و باشگاه استقلال صلاح را بر این دیدند که او مسئول حل کردن این ماجرا بشود. با حضور علی خطیر حالا هواداران استقلال امیدوارند آندره‌آ استراماچونی که روز گذشته باشگاه استقلال لغو همکاری خود را با وی اعلام کرد دوباره به میز مذاکره بازگشته و سپس با عقد قرارداد جدید کار خود را با آبی‌ها آغاز کند.

با توجه به اینکه هواداران استقلال فرد دیگری را برای نیمکت مربیگری تیم شان نمی‌خواهند به نظر می‌رسد راه چاره نرمش حداکثری برای بازگرداندن استراماچونی باشد. جالب اینکه رحمان رضایی نیز به همراه خلیل‌زاده و خطیر در مذاکرات حضور دارد.

مسئول جدید مذاکره استقلال با استراماچونی معرفی شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
هیهات من الذله
این مربی خارجی که دستمزد یک روز آن بیش از حقوق سی سال یک کارمند است ،چرا هیات مدیره اینهمه اصرار دارند بازگردد ؟ آیا چیزی مشکوک بنظر نمیرسد؟،، آنهم در وضعیت تحریم که دلار با خون دل بدست می آید ؟،،چرا ،،،؟،
بسه دیگه بابا آبروی مملکتو بردین با این استراماچونی. فقط مونده با گریه و زاری رو دستو پاش بیافتید.
شما را به خدا مملکت را از دست اول مسئولین بی کفایت ورزشی و بعد مربیان خارجی نجات دهید. به والله ما مردم راضی به ریختن پول مملکت در این وانفسای تحریم به حلق این خارجی ها آن هم با هزار منت و التماس نیستیم. به والله درد مردم این چیزها نیست. مگر مسئولین ورزشی وضعیت مملکت و دردسرهای دادن پول خارجی ها را نمی دانند که باز دنبال مربی خارجی می روند؟! در این شرایط مملکت رفتن دنبال مربی و بازیکن خارجی از خیانت هم بالاتر است. چرا کسی جلوی اینها را نمی گیرد؟ به خدا خسته شدیم از این همه برباد دادن ارز مملکت و خواری و خفت جلوی این خارجی ها. شما را به خدا به خود بیایید.
چرا همیشه مسئولین باید با این بی تدبیریها ضربه به منافعمان بزنند؟! چرا واقعا؟
فاز دوم التماس اینبار باگروه مذاکره کننده جدید اغازشد
چقدرماجرای مذاکره التماس گونه با استرا با داستان مذاکره با امریکاه شباهت داره !!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل