بازدید 8399

دستگیری عامل حمله به شورای شهر محمد شهر کرج

کد خبر: ۹۴۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 25 December 2019

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است تاکید کرد: افرادی که بخواهد امنیت شهر را مختل کند و از این فضا سوء استفاده هایی صورت بگیرد قانون به شدت با او برخورد خواهد کرد.

به گزارش تابناک،سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ناآرامی‌های اخیر که به بهانه افزایش نرخ بنزین با هدایت شبکه‌های معاند در استان البرز تعدادی از نیرو‌های آموزش دیده با حمله به شورای شهر محمدشهر کرج اقدام به آتش سوزی در آنجا و سرقت اموال آن کرده بودند، باتوجه به اهمیت موضوع، دستگیری عامل اصلی این اقدام در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس البرز با همکاری نیرو‌های امنیتی با توجه به اینکه متهم از تحت تعقیب بودن متهم مطلع شده بود و وی متواری بود با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به دستگیری وی شدند.
سردار محمدیان گفت: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به صراحت به حضور و ترغیب افراد برای آسیب رساندن و همچنین سرقت اموال شورای شهر محمدشهر کرج اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است تاکید کرد: افرادی که بخواهد امنیت شهر را مختل کند و از این فضا سوء استفاده‌هایی صورت بگیرد قانون به شدت با او برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل