نبض خبر؛

روایت تکان‌دهنده از مرگ دو برادر کولبر

کد خبر: ۹۴۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 24 December 2019
تعداد بازدید : 2685
بازدید 9234
۴
پس از آنکه زانیار کاوه یکی از کولبران حاضر در صحنه مرگ دو کولبران جوان، در یک فایل تصویری روایت خود در گفت و گو با همشهری را تکذیب کرده بود، این روزنامه فایل صوتی اظهارات آقای کاوه درباره دو برادر کولبر را منتشر کرد. در گزارش گفتگویی که روزنامه همشهری منتشر کرده بود، لحظات آخر فرهاد و آزاد خسروی دو برادر کولبر به نقل از زانیار کاوه به تصویر کشیده شده بود که بسیار تکان دهنده بود؛ روایتی که نشان می‌دهد دیگر کولبران با وجود مشاهده وضعیت در حال مرگ این دو برادر از کنار آنها عبور کرده‌اند و در مقابل پیشنهاد مالی نیز حاضر به کمک به آنها برای پایین آمدن از کوه نشده‌اند! این روایت تکان دهنده را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
در هر حال سخنان ایشون دلیل بر این نمیشه که عامل اصلی مرگ این دوبرادر که بی کاری و ناچاری برای انجام یه کاری که میدونی شاید تهش مرگه را انکار کرد . خون ناحق گریبان گیره حالا چه مسیولین چه در صورت صحیح بودن حرف این آقا هموطن بی تفاوت
اضهارات نویسندە ناجوانمردانە،متعصبانانه،دور از واقعیت و تلاش برای ایجاد نفاق است.
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
بسمه تعالی
یعنی هم کیشاشون هم راضی به کمک کردن به آنها نشدن....