بازدید 23247
۳

روایت همسر سابق حاکم دبی از راز‌های خاندان پادشاهی

کد خبر: ۹۴۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 23 December 2019

همسر اول و سابق حاکم دبی افشاگری‌هایی درباره زندگی خود با شیخ محمد و رازهای خانواده پادشاهی دبی انجام داد.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری خلیج‌آنلاین، رندا بنا همسر اول و سابق شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی در گفتگو با نشریه انگلیسی ساندی تایمز درباره زندگی خود و اینکه حاکم دبی چگونه عاشق او شد و به او پیشنهاد ازدواج داد و به دنیا آمدن فرزندش و سپس طلاقش و اینکه چگونه از دیدن دخترش که اکنون به سن 40 سالگی رسیده محروم است صحبت کرد.

روایت همسر سابق حاکم دبی از راز‌های خاندان پادشاهی

رندا در سن 64 سالگی برای اولین بار داستان زندگی‌اش با حاکم دبی را روایت و افشا کرد که چگونه ده‌ها سال برای برقراری ارتباط با دخترش که امروز در دهه چهل زندگی خود به سر می برد و با شیخ منصور معاون نخست‌وزیر امارات ازدواج کرده٬ تلاش کرده است.

لوییز کالاگان خبرنگار این نشریه به نقل از رندا بنا نوشت: شیخ محمد انسان بسیار سرسختی است٬ من تصمیم خودم را گرفتم و او را ترک کردم و اکنون مجازات من این است که نمی‌توانم منال٬ دخترم را ببینم.
رندا در خصوص چگونگی آشنا شدن با شیخ محمد گفت که حاکم دبی هنگامی که رندا 16 ساله بود در یک مهمانی او را دیده و بعد به خواستگاریش رفته بود.

رندا همراه با بن راشد در لندن زندگی می کرد و سپس به دبی آمد٬ البته زندگی در یک امارت عربی برای او جالب نبود.

همسر سابق بن‌راشد در خصوص علت جدایی‌اش اظهار داشت که او پس از به دنیا آمدن دخترش در خلال سفر به بیروت فهمید که همسرش اشتباهی مرتکب شده و به همین دلیل تصمیم به طلاق گرفت.

رندا بعد از طلاق٬ امارات را ترک کرد و به بیروت رفت و در آنجا که غرق آتش جنگ داخلی بود ربوده شد. کسی که او را ربود٬ یکی از فرماندهان شبه نظامیان بود که رندا را مجبور به ازدواج با خود کرد. پس از آن زندگی رندا همراه با طوفان و خشونت‌های فراوان بود و سپس صاحب دو فرزند شد.

پس از پایان جنگ داخلی٬ رندا انتقام خود را گرفت و همسرش را تحویل مقامات داد تا او را دستگیر کنند؛ در مقابل آنها به او اجازه دادند تا به همراه فرزندانش به ایتالیا برود که تا امروز هم در آنجا زندگی می‌کند.

همسر سابق شیخ محمد بن راشد ادامه داد که او تنها یک عکس از کودکی منال را به رندا داد و آن تنها عکسی است که رندا از دخترش دارد. جالب توجه است که رندا چند سال بعد متوجه شد که این اصلا عکس منال نبوده و عکس یکی دیگر از فرزندان بن‌راشد بود و شیخ محمد او را فریب داده است.

وی اضافه کرد که چند روز قبل از اینکه به منظور شرکت در جشن عروسی منال قصد داشت به طور مخفیانه به دبی سفر کند٬ مورد حمله قرار گرفت و شدت جراحات وی به حدی بود که نزدیک بود جانش را از دست بدهد.

رندا همانطور که خودش می‌گوید٬ رازهای خانواده مکتوم را برای چند دهه در سینه‌اش نگه داشته بود؛ به امید اینکه با این سکوت بتواند دخترش را ببیند. اما امروز وضعیت سلامت او مناسب نیست و همچنین به شدت نگران است که با شکستن این سکوت٬ خودش و یا یکی از فرزندانش به دلیل انتقام مورد سوءقصد قرار بگیرند.

روایت همسر سابق حاکم دبی از راز‌های خاندان پادشاهی

رندا بنا در پایان سخنان خود اظهار کرد: اگر به من اجازه دهند تا دخترم را ببینم همه‌چیز برایم جبران می‌شود؛ همه آن چیزی که می خواهم این است که یک بار دیگر او را در آغوش بگیرم.

این اظهارات همسر اول حاکم دبی در حالی مطرح می‌شود که شاهزاده هیا بنت الحسین همسر فراری شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در دادگاه‌های خانواده انگلیس علیه شیخ محمد شکایت کرده و خواستار جلوگیری از ازدواج اجباری شده است.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در 70 سالگی و درحالی که نخست‌وزیر و نایب رئیس امارات متحده عربی و همچنین حاکم دبی است با شاهزاده هیا 45 ساله که پیش از این عضو کمیته بین‌المللی المپیک بود ازدواج کرد که گفته می‌شود این ازدواج ششم او بود. شیخ محمد از ازدواج‌های مختلف خود بیش از 20 فرزند دارد.

 

منبع: تسنیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
در کجای این خبر رازی گفته شد؟
خوشا به حالا عربها که قدر زندگی را می دانند
زیباست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر