بازدید 7172

ترور سر اسقف مسیحیان قدس اشغالی با مواد سمی

کد خبر: ۹۴۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 23 December 2019

کارشناس امور سیاسی فلسطین از وجود تردید‌ها در خصوص تلاش برای ترور "مطران عطا الله حنا"، سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی از طریق پاشیدن مواد سمی در اطراف منزل وی خبر داد.

به گزارش تابناک، به نقل از شبکه المیادین، الیف صباغ، کارشناس امور سیاسی فلسطین اعلام کرد، مواد سمی‌ای در اطراف منزل مطران پاشیده شده که استفاده از آن از نظر بین‌المللی ممنوعیت دارد و به سیستم عصبی بدن آسیب وارد می‌کند و لذا جای تعجبی ندارد که وی نمی‌تواند از جایش بلند شود و یا به صورت عادی راه برود.

صباغ ادامه داد: قبل از پاشیدن این مواد سمی به کارمندان وزارت دارایی مرخصی داده شد، اما به مطران هیچ هشداری نسبت به خروج از منزلش داده نشده است.

کارشناس امور سیاسی فلسطینی تصریح کرد: تنها اعلامیه‌ای بر روی در کلیسا چسبانده و اعلام کرده بودند که در این منطقه مواد سمی پاشیده خواهد شد، اما به جزئیات بیشتری در این باره اشاره‌ای نشده بود و وضعیت سلامتی مطران پس از مرخص شدنش از بیمارستان مجددا وخیم شده است.

مطران روز یکشنبه به المیادین گفت که به خاطر دفاعش از پرونده فلسطین هدف قرار گرفته شده و به منظور درمان و معالجه به اردن خواهد رفت.

در همین راستا، می‌کلیة، وزیر بهداشت فلسطین تصریح کرد: مطران امروز (دوشنبه) فورا به منظور پیگیری وضعیت جسمانی‌اش که از آن رنج می‌برد به اردن خواهد رفت و در یکی از بیمارستان‌های خصوصی اردن بستری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها