بازدید 11276
۷

قیمت دلار از اواخر هفته ارزان می‌شود؟

کد خبر: ۹۴۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 22 December 2019

درحالی کانال‌های دلالی ارز با درج قیمت‌های نجومی برای دلار سعی در التهاب بازار دارند که فعالان اقتصادی می‌گویند این قیمت‌ها واقعی نیست و احتمالاً دلار از روز‌های آینده ارزان می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، قیمت ارز درحالی از روز‌های قبل، مدار صعودی را طی می‌کند که برخی کانال‌های دلالی ارز سعی دارند با نشر اطلاعات غلط بار دیگر بر التهابات ارزی دامن بزنند.

این درحالی است که گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم با فعالان بازار ارز بیانگر واقعیت دیگری از قیمت ارز و معاملات ارزی است؛ یک کارشناس مطلع بازار ارز در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به جو ایجادشده در فضای مجازی توسط سوداگران و سفته‌بازان تأکید کرد: اطلاعات من نشان می‌دهد نرخ‌های درج‌شده در کانال‌های دلالی ارز واقعی نیست و مبنای خرید و فروش ندارد.

وی با اشاره به عدم خرید ارز در صرافی‌های بانکی گفت: عدم وجود خریدار برای دلار به‌قیمت زیر ۱۳ هزارتومان در صرافی‌ها مؤید این مطلب است.

به‌گفته این کارشناس ارزی، فشار روانی ناشی از تقاضا برای تسویه‌های تجاری شرکت‌ها با طرف‌های خارجی در روز‌های پایانی سال میلادی حداکثر تا ۱۰ دی ماه و عمدتاً تا ۴ دی ماه تمام می‌شود و طبیعی است که از اواخر هفته و شروع هفته آینده شاهد کاهش نرخ ارز باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
از اواخرهفته ارزان میشود؟!!!!!
القای روانی که میگن همینه
همین ده روزپیش اقای همتی فرمودند ارامش به بازار ارز بازگشت !!!!!!!!!!!
پروپاگاندا
میشه اون کارشناس مطلعرو به ما هم معرفی کنید. منم کارشناس مطلع برین ببینین صرافیا زیر 13200 بهتون ارز میدن. حداقل تابناک جان دروغ نگو. روحانی نتونست از ژاپنیا ارز بگیره حالا آخر هفته میبینی دلار بالا میره یا پایین
دولت دلار 2 تومنی کرد 12 تومن به بهانه صادرات و جبران کسری بودجه . حالا اینم دارن جو میدن ما دلار رو 12 تومن تثبیت میکنیم . خیلی زحمت کشیدی خیلی هنر داری برگردون سرجاش
صرافی ها ملی 12950 میخرن فروشنده نیست
دقیقا انگار گوجه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی