بازدید 3113

همکاری خانوادگی در سرقت و فروش اموال مال باختگان

کد خبر: ۹۴۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 21 December 2019

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری ۲ کیف قاپ و ۲ مالخر اموال سرقتی با یکصد فقره سرقت خبر داد و گفت: یکی از سارقان اموال سرقتی را به پسر عمویش می‌فروخت.

به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، افزود: تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و متعاقب آن به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و از کیف قاپی ۲ موتورسوار در مرکز پایتخت شکایت کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که ۲ تن از سارقان در محدوده خیابان شوش تردد دارند، عنوان کرد: با افزایش گشت زنی‌های هدفمند، کارآگاهان موفق شدند هر ۲ سارقان را هنگام تردد با موتورسیکلت شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهمان را به نام‌های کیوان ۲۵ ساله و صدرا ۲۸ ساله دستگیر کنند.

چهری در ادامه گفت: با انتقال متهمان به پایگاه سوم، هر دو متهم به کیف قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. کیوان که نقش قاپیدن کیف از دست شهروندان را داشت، اقرار کرد: با صدرا بچه محل هستیم و از ۲ ماه پیش با موتورسیکلت صدرا برای تأمین هزینه مواد مخدر در محدوده مرکز شهر تردد و کیف شهروندان را سرقت می‌کردیم، پول نقد را برای خودمان بر می‌داشتیم و اموال دیگر را به پسرعمویم به هویت احمد و دوستش نادر می‌فروختیم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: کارآگاهان در گام بعدی موفق به شناسایی مخفیگاه احمد ۲۶ ساله و نادر ۲۵ ساله شدند و از طریق انجام یک رشته اقدامات پلیسی احمد و ناصر را که نقش مالخر را داشتند در محل سکونتشان دستگیر شدند.

چهری عنوان کرد: متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تاکنون ۳۰ تن از شاکیان شناسایی شده اند.

وی افزود: هر ۴ متهم با دستور دادیار شعبه ۱ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پایگاه سوم آگاهی قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان