بازدید 2556

انتقاد عضو شورا از نحوه تفاهم‌ حناچی با فتاح

کد خبر: ۹۴۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 21 December 2019

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با انتقاد از امضای تفاهم‌نامه شهرداری با بنیاد مستضعفان بدون اطلاع شورای شهر، گفت: این امر با رویکرد شفا‌ف‌سازی و شفافیتی که شهردار مطرح می‌کند، کاملا منافات دارد.

به گزارش تسنیم، محمد سالاری درباره تفاهم‌نامه شهرداری تهران با بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: بارها گفته‌ام اینکه رویکرد شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم و شهر، بر اساس تعامل با سازمان‌ها، نهادهای حاکمیتی و حوزه‌ مدنی باشد، رویکرد شایسته و قابل تقدیری است.

وی ادامه داد: پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان یکی از مدیران خوش نام است و در جایگاه‌های دیگر نیز رویکرد مثبتی داشته است اما امضای تفاهم‌نامه‌ای که اعضای شورای شهر به عنوان پارلمان محلی و کسانی که شهردار را انتخاب کرده‌اند، در جریان آن نباشند با رویکرد شفا‌ف‌سازی و شفافیتی که شهردار مطرح می‌کند، کاملا منافات دارد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رسانه‌ها از ما درباره موارد طرح شده در تفاهم‌نامه سوال می‌کنند ولی ما از آن اطلاعی نداریم، تصریح کرد: حناچی شهردار تهران، در یکی از جلسات هم‌اندیشی این موضوع را مطرح کرد و بنده به صراحت با آن مخالفت جدی کردم، فضای عمومی جلسه نیز نشان می‌داد که سایر اعضای شورا نیز با آن مخالف هستند.

وی خاطرنشان کرد: اثاث‌کشی‌ بنیاد و ارائه آن ساختمان‌ها به شهرداری رویکرد و اولویت شورای شهر تهران نیست و اصلا نیازی به آن ساختمان‌ها نداریم. در حال حاضر اولویت‌های زیادی داریم که باید نسبت به آنها اقدام کنیم. به نظر می‌رسد که در اسرع وقت باید چارچوب و مفاد تفاهم‌نامه در جلسه‌ای به استماع اعضای شورای شهر برسد.

سالاری تأکید کرد: از این به بعد شهردار تهران باید تفاهم‌نامه‌هایی که امضا می‌کند در حوزه اختیاراتش باشد و اگر قرار است فراتر از آن عمل کند با موافقت شورای شهر باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان