بازدید 4482
۱

تابلوی نتایج هفته ۱۶لیگ برتر: عبور سپاهان و پرسپولیس از استقلال

کد خبر: ۹۴۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 21 December 2019

دور برگشت رقابت‌های لیگ نوزدهم با شکست استقلال و برتری سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و شهرخودرو آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نیم فصل دوم بلافاصله پس از هفته پانزدهم و در شرایطی که بسیاری از تیم‌ها بازی معوقه از نیم فصل دوم دارند آغاز شد. استقلال که برای سومین بازی پیاپی آندرا استراماچونی روی نیمکت نمی‌دید مقابل ماشین‌سازی تیم شگفتی‌ساز این دوره باز هم تن به شکست داد تا صدرنشینی‌ای که با یک بازی بیشتر به دست آمده بود از دست برود.

این شکست برای استقلال بسیار گران تمام شد، چون که پرسپولیس و سپاهان با غلبه بر نمایندگان استان بوشهر یعنی پارس جنوبی و شاهین بوشهر بالاتر از این تیم قرار گرفتند و شهرخودرو و تراکتور با پیروزی و صنعت نفت با کسب امتیاز در این هفته می‌توانند با پیروزی در بازی معوقه موقعیت بهتر از آبی‌پوشان در جدول رده‌بندی داشته باشند. با توجه به دیدار‌های عقب افتاده سرنوشت صدرنشین این هفته پس از برابر شدن بازی‌ها مشخص خواهد که بین دو تیم ۳۱ امتیازی سپاهان و پرسپولیس خواهد بود. البته شانس شهرخودرو برای قرار گرفتن در رتبه نخست صفر نیست این تیم ۲۸ امتیازی در صورت شکست پرسپولیس و سپاهان در بازی به جامانده از نیم فصل اول و کسب یک نتیجه عجیب از جانب نماینده استان خراسان در تبریز مقابل تراکتور و پیروزی با اختلاف بیش از ۱۰ گل، شاگردان گلمحمدی را بالاتر از سایر تیم‌ها قرار می‌دهد.

مهمترین اتفاق این هفته در تبریز رخ داد جایی که نفت مسجدسلیمان متحمل نخستین شکست فصل شد تا تراکتور با پیروزی در این مسابقه خود را برای حضور در رتبه‌های بالای جدول آماده سازد. در این هفته ۲ بازی هم بین تیم‌های پایین جدولی برگزار شد. سایپا با غلبه بر ذوب‌آهن پس از ۱۲ بازی طعم برد را چشید و نساجی بعد از ۱۰ مسابقه، گل گهر بدون پیروزی را شکست داد.

کورس آقای گلی هم در این هفته جذابتر از قبل شد. مهدی قائدی که با ۸ گل عنوان بهترین گلزن لیگ را در اختیار داشت در این هفته موفق به گلزنی شد تا عیسی آل‌کثیر و شیخ دیاباته با باز کردن دروازه حریف در کنار مهاجم بوشهری استقلال قرار گرفتند. احمدرضا زنده روح و مهدی ترابی هم با گلزنی در این هفته در کنار شهریار مغانلو نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آقای گل‌های لیگ محسوب می‌شوند. استنلی کی‌روش آقای گل فصل گذشته با هتتریک برابر شاهین بوشهر نشان داد که در حال بازگشت به دوران اوج است. محمدرضا حسینی هم با ۲ پاس گلی که داد با ۵ پاس گل در کنار قائدی بهترین پاسور لیگ شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با کمک فدراسیون و داوراش عبور آسان است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل