بازدید 20808
۴
خبر رسمی سایت فدراسیون فوتبال در روزهای جدایی ویلموتس:

دیدار و مذاکره مهم تاج با آرسن ونگر + عکس

ونگر پیش از این در شایعات برخی رسانه ها، گزینه سرمربیگری ایران بعد از خروج کی روش بود.سرمربی فرانسوی سابق آرسنال که به فیلسوف فوتبال معروف است ، بعد از ترک تیم لندنی هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است و فعلا بیکار است.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 20 December 2019

رییس فدراسیون فوتبال ایران با آرسن ونگر رییس بخش توسعه جهانی فیفا دیدار کرد که با توجه به شرایط سرمربیگری تیم ملی، این ملاقات بسیار خبرساز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج و آرسن ونگر سرمربی سابق تیم آرسنال و رییس بخش توسعه جهانی فیفا امروز در قطر دیدار و گفت و گو کردند. ونگر پیش از این در شایعات برخی رسانه ها، گزینه سرمربیگری ایران بعد از خروج کی روش بود. سرمربی فرانسوی سابق آرسنال که به فیلسوف فوتبال معروف است ، بعد از ترک تیم لندنی هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است و فعلا بیکار است.

در این نشست، طرفین به صورت مفصل درباره زمینه های همکاری بحث و تبادل نظر کردند.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در حاشیه این نشست از ونگر خواست برای برگزاری یک دوره پیشرفته مربیگری و همچنین بازدید از روند توسعه فوتبال در ایران به کشورمان بیاید که ونگر با ابراز علاقمندی به این موضوع گفت که این سفر به زودی محقق خواهد شد.

مهدی تاج که پس از قطع همکاری تیم ملی با ویلموتس به شدت تحت فشار است باید بزودی نام سرمربی بعدی تیم ملی را اعلام کند و در این میان برانکو اصلی ترین گزینه خارجی مدیران فدراسیون محسوب می شود اما قبل از آن تاج با طرح غرامت مرد بلژیکی مواجه شده است که می تواند رقم هنگفت و نجومی باشد و فدراسیون بحران زده را رسما از لحاظ مالی ورشکسته نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دوباره راهی بسوی حیف و میل اموال ملت
فدارسیون مال دولت با این پولها چیزیش نمیشه
حداقل درست فوتوشاپ میکردین مردم باور کنن . تاج کت و شلوار پوشیده اونوقت ونگر با زیر پیرهنه؟ بعدشم بک گراندو نگا کنی دیگه باید خودتو بزنی به اون راه که نفهمی الکیه
در کل حرفای الکی خوب میزنین خسته نباشید
ایشون باز نشست شدن چکارش دارین آخه -و باز حیف و میل اموال
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار