بازدید 10058

12 نکته مهم در غرفه سازی نمایشگاهی موفق

انتخاب شرکت معتبر و پر تجربه غرفه سازی جهت طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شرکت شما میتواند مهم ترین نکته جهت موفقیت شما در نمایشگاه باشد. که علاوه بر رعایت تمامی نکات جهت موفقیت شما می تواند مدیریت و کاهش هزینه های شما را در عین حفظ کیفیت انجام دهد.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 19 December 2019

12 نکته مهم در غرفه سازی نمایشگاهی موفق

به منظور حضور موفق و پر بازده غرفه و شرکت شما در نمایشگاه های بین المللی، رعایت چندین نکته اساسی و مهم، از قبل طراحی و ساخت غرفه و تا پایان زمان نمایشگاه ضروری است. رعایت این نکات میتواند تاثیر بسیار زیادی در بازده غرفه شرکت شما در نمایشگاه داشته باشد. در این مقاله به 12 نکته مهم و اساسی جهت حضور موفق غرفه شما در نمایشگاه اشاره میکنیم و توضیح مختصری در ارتباط با هر بخش به شما ارائه میکنیم.

12 نکته مهم در غرفه سازی نمایشگاهی موفق

1. تهیه ی لیستی از انجام کارها

شاید در نگاه اول بسیار ابتدایی به نظر برسد ولی تهیه ی یک لیست انجام کار برای شروع غرفه سازی نمایشگاه بسیار سازنده است، زمانی که تمام داده ها و ابزار را به صورت مرتب و منظم داشته باشید خیلی راحت تر می توانید سازمان دهی را انجام دهید و داده ها را دسته بندی کنید . برای یک غرفه و یا یک استند و یا ... مطمئن شوید که وب سایت نمایشگاه را در رابطه با چک لیست ها و آخرین مهلت ها بررسی کرده اید. برای اطمینان خاطر نیز میتوانید از شرکت های معتبر غرفه سازی نمایشگاهی مانند آمیتیس کمک بگیرید.

2.برقراری ارتباطی کاملا دوستانه با برگزار کننده ی نمایشگاه

با روابط دوستانه ایی که با برگزار کننده نمایشگاه مورد نظر برقرار می کنید می توانید برای مشتریان خود جانمایی های مناسبی را درخواست کنید و در این زمینه آنها را راهنمایی کنید و زمانی که این کمک را در حق مشتریان خود انجام دهید و مشتریان را راضی نگه دارید و در نهایت آنها از شما قدردانی به عمل می آورند.

3.نوع طراحی ساده و مینیمال

بدیهی است که شما دوست دارید طراحی و ساخت غرفه شما بسیار دعوت کننده و جذاب به نظر برسد ، به غرفه خود از دید یک رهگذر نگاه کنید کسی که هیچ چیز راجع به محصولات شما و سرویسی که ارائه می دهید نمی داند پس خود بیاندیشید که آیا طرح غرفه شما، مفهوم را می رساند یا خیر؟ گاهی اوقات یک جمله واضح و کوتاه می تواند معرف یک غرفه باشد پس سادگی را ارجحیت قرار دهید ،سادگی به تنهایی همه چیز است.

پیشنهاد میکنم مسئولیت اینکار را بر عهده شرکت غرفه ساز معتبر خود قرار دهید.

 4- جانمایی غرفه

بیشتر نمایشگاه های تجاری غرفه های واقع شده در مکان اصلی را با هزینه اضافی ارائه می دهند اگر مایل به پرداخت هزینه های اضافی هستید به این موضوع زود توجه کنید، اکثر مکان های اصلی نمایشگاه تجاری به سرعت فروخته می شوند و برای برخی از مکان ها باید از سال قبل اقدام کنید.

5- پیگیری و دنبال کردن کارها به صورت پیوسته

انجام یک کار خصوصا در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی بدون پیگیری کردن آن بسیار بیهوده است، پروسه ی کار را تعریف کنید، برای دستیابی به کاربرها و اینکه هر مسئولیت را چه کسی دنبال کند و چگونگی تقسیم کار بین همکاران را تعریف کنید. مهمترین زمان برای رهبری کردن کارها زمانی است که کار در مراحل اولیه قراردارد و ذهن همگانی درگیر آن می باشد پس می توان برای هر وظیفه ی یک حداکثر زمان در نظر گرفت و در هفته ی بعد آن را بررسی کرد .

6- ظاهر غرفه مناسب و شکیل

خریداران به غرفه هایی با ظاهر خوب جذب می شوند پس از رنگ های روشن استفاده کنید و در طراحی غرفه خود تلاش کنید ، از علائم واضح و روشنایی بهینه در غرفه استفاده کنید. برخی از مشتریان بصری هستند و نسخه نمایشی ویدیویی را روی صفحه HD مشاهده می کنند و در مقابل برخی مشتریان علاقمند به مطالعه آگهی ها و تیزرهای تبلیغاتی هستند .

 12 نکته مهم در غرفه سازی نمایشگاهی موفق

7 - انتخاب مناسب پیمانکاران ساخت غرفه

در کل پیمانکاران ساخت غرفه باید بسیار برون گرا، دارای مهارت سخن گویی بالا، روابط عمومی بالا و با تسلط کافی برروی محصولات شما باشند. مطمئن باشید که نکات مهم در ارتباط با  غرفه سازی را به کارکنان و پیمانکاران آموزش داده باشید. پیمانکاران باید با انگیزه و با مهارت باشند و باید بی درنگ با مشتریان و دیدگاه های آنها آشنا شوند.

8- غرفه آرایی چشمگیر

اگر شما می خواهید همواره برجسته باشید پس باید قوانین را بهم بزنید و با استفاده از رنگ و یا با استفاده از اکسسوری های خاص کارهای غیر عادی و متعارف انجام دهید. با دیدن نمونه کارهای شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی متوجه وجود و یا عدم خلاقیت در طراحی های پیشین آن بشوید.

9 - تهیه ی فیلم و یا تیزر تبلیغاتی مرتبط با حرفه خود

به قدرت دیدن ایمان بیاورید نکته مهمی که در این میان هست ، شما نشان می دهید که محصولاتتان چگونه کار می کنند و این ایده با یک فایل Power Point و یا یک نمونه واقعی می شود. شرکت آمیتیس نیز میتواند همزمان با طراحی و ساخت غرفه به شما در زمینه تولید تیزر های تبلیغاتی کمک کند.

10 - میزبانان غرفه

میزبان غرفه باید مسلط و آموزش دیده باشد و هنگامی که سوالی از آنها پرسیده شد با تسلط کافی به آنها پاسخ دهد.

11 - داشتن پیشنهادهای ویژه برای بازدید کنندگان

 حتما موارد ویژه نمایش خود یا محصولات خود را برجسته کنید تا خریداران بدانند که برای دریافت تخفیف یا پیشنهادهای ویژه می توانند در این نمایشگاه از شما پیشنهادهای قیمت با تخفیف داشته باشند و از شما با احساس رضایت بیشتری خریداری کنند.

12 - پذیرایی از بازدیدکنندگان

در نمایشگاه ها از خوردن و نوشیدن بسیار استقبال می شود ولی در نظر داشته باشید که نوشیدنی و میان وعده شما باید مطابق با فرهنگ یا موضوع شرکت شما باشد ، بطری های آب و یا هر بسته ای که میخواهید به مشتری تقدیم کنید باید با برند تجاری و یا کارت ویزیت شما باشند تا معرف و یادآور برند شما باشند.

12 نکته مهم در غرفه سازی نمایشگاهی موفق

مروری بر سابقه ی شرکت آمیتیس

شرکت آمیتیس دارای گرید A  از انجمن غرفه سازان ایران از نمایشگاه بین المللی و عضو انجمن غرفه سازان و با اجرای هر ساله بیش از 20000 متر مربع غرفه نمایشگاهی می تواند به عنوان یک شرکت معتبر و پر تجربه در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی در کنار شما باشد. شما میتوانید با خیال راحت کار طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود را با اطمینان خاطر به شرکت آمیتیس بسپارید.

گروه خدمات قابل ارائه شرکت آمیتیس :

  • غرفه سازی
  • دکوراسیون داخلی
  • دکور فروشگاهی (برندشاپ)
  • استند فروشگاهی
  • چاپ و تبلیغات
  • عملیات عمرانی

برای دریافت مشاوره رایگان غرفه سازی با کارشناسان متخصص آمیتیس می توانید با شماره 02196621490 تماس بگیرید. هم چنین برای مشاهده نمونه کارهای غرفه سازی شرکت آمیتیس می توانید به وبسایت آمیتیس مراجعه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها