بازدید 4335

سارقان کابل‌های برق جنوب تهران دستگیر شدند

کد خبر: ۹۴۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 18 December 2019

فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد از دستگیری ۲ سارق کابل‌های برق مناطق جنوب غرب تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا عجمی فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد از دستگیری ۲ سارق کابل برق مناطق جنوب غرب تهران خبر داد و گفت: بیست و پنجم آذرماه ماموران قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد هنگام گشت زنی در محدوده یافت آباد به یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک سرنشین و راننده مظنون شدند و برای بررسی موضوع مدتی خودرو را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت انتظامی یگان امداد، خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را تحت بازجوئی اولیه قرار دادند، گفت: هر دو متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند، برای روشن شدن موضوع خودروی آنان مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ عجمی افرود: در بازرسی از خودرو مقداری کابل‌های برق و ابراز آلات سرقت کابل‌های برقی کشف و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند، به سرقت کابل‌های برق با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

فرمانده قرارگاه غرب تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۷۰ کیلوگرم کابل برق به همراه یک عدد قیچی برش و دستکش‌های ضد الکتریسیته کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده برای تحقیقات تکمیلی تحویل عوامل پلیس پیشگیری شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر