بازدید 7949
۴

نام عباس کیارستمی و بهمن کشاورز بر خیابان‌های تهران

اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری دو خیابان به نام های عباس کیارستمی و بهمن کشاورز موافقت کردند.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 18 December 2019

اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری دو خیابان به نام های عباس کیارستمی و بهمن کشاورز موافقت کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، دریکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران نامگداری معابر و خیابان ها مورد بررسی قرار گرفت.

محمدجواد حق شناس درخصوص نامگذاری خیابانی به نام عباس کیارستمی گفت: در جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر اماکن عمومی شهر تهران بررسی شد تا خیابان بیست و ششم ولنجک در محدوده ولنجک واقع در منطقه ۱شهرداری تهران بنام پیشنهادی "شهیدان ابوطالبی (با حفظ شماره) و خیابان طوس در محدوده باغ فردوس واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران بنام پیشنهادی عباس کیارستمی و خیابان تختی در محدوده باغ فردوس واقع در منطقه ۱شهرداری تهران بنام پیشنهادی استاد جلیل شهناز و خیابان بی نام در محدوده پرواز واقع در منطقه ۲شهرداری تهران بنام پیشنهادی شهیدان اسفندیاری و کوچه اخیانی در محدوده توحید واقع در منطقه ۲شهرداری تهران بنام پیشنهادی خدایار عنوان شود.

وی ادامه داد: خیابان هفتم در محدوده بوستان ساعی در منطقه ۶ شهرداری تهران بنام پیشنهادی "بهمن کشاورز"(با حفظ شماره)(حقوقدان) مطرح شد.

در نهایت این پیشنهاد با ۱۴ رای موافق به تصویب رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
تنها کاری که شورای شهر پیگیر آن بوده است در این دوره فقط همین نام گذاری بوده است و بس کمبود اتوبوس ومترو وآلودگی و... را نمی بینند ای پدر سیاست بسوزد؟
زنده باد،دمتون گرم
خداروشکر بازم جماعتی تو مملکت پیدا شدند که نام مفاخر معاصر این مملکت رو بر معابر مهم شهر بذارند.امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کنه
خداروشکر شب راحت می خوام خیلی فکرم درگیر بود که این خیابان ها کی نامگذاری میشه ، امروز هوا هم خوب شد و مشکل آلودگی بر طرف شد چون راه گم می کرد آلودگی نمی تونست بره بیرون از شهر الان راحت با اسم خیابان ها می تونه راهش رو پیدا کنه
خب خداروشكر مشكل آلودگي تهران كم كم داره حل ميشه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل