بازدید 25275

عکس چک استراماچونی که در بانک‌سپه رم منتظر است!

کد خبر: ۹۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 17 December 2019

باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات استراماچونی را از طریق یک فقره چک پرداخت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال در جدیدترین اطلاعیه‌اش بار دیگر برای مدیر موقتش نوشابه باز کرده و اعلام کرده است: بعد از تلاش‌های گسترده در یک هفته گذشته توسط اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست موقت باشگاه استقلال و پیگیری‌ها و هماهنگی‌های موثر وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم از طریق مجاری قانونی و طی چک صادر شده توسط بانک مرکزی ایتالیا (عکس) انجام شد.

۱- پیرو ترک تیم استقلال توسط استراماچونی و بازگشت به ایتالیا، در اولین اقدام با دعوت ایشان به سفارت ایران در رم و برگزاری جلسه‌ای با معاون سفارت به سرمربی ایتالیایی اطمینان داده شد که برای یافتن راه حل قانونی جهت پرداخت مطالباتش مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

۲- طی روز‌های اخیر تلاش‌هایی در جهت پرداخت مطالبات استراماچونی از طریق مکانیسم‌های بانکی انجام شد. در این رابطه با تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و همکاری بانک سپه شعبه رم پس از آنکه شماره حساب ایشان به صورت رسمی از جانب وکیل‌شان در عصر روز جمعه اعلام شد، اقدامات لازم جهت فرایند بانکی با توجه به تعطیلات آخر هفته به روز دوشنبه (دیروز) موکول شد.

۳- صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان طی یک فقره چک (بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد تا برای دریافت چک به شعبه بانک و یا محل سفارت مراجعه نماید.

۴- صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی نموده، سریع‌ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان از طریق مکانیسم بانکی است.

۵- این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می‌رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و امروز (سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) با بازگشت به ایران هدایت تیم استقلال را در دست بگیرند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
چند روز پیش که گفتید تا نصف شب بیدار بودید بالاخره به حسابش ریختید؟ یعنی همه ی اون حرفا دروغ بود؟
بازم دروغ ؟آبرو برای کشور نذاشتید!
تاسف باره، کار به التماس از اجنبی کشیده. چرا متوجه نیستین طرف فسخ کرده. الانم پولش رو بگیره باید قرارداد جدید ببندید.
یک مربی درجه دو کل ملت راسرکارگذاشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اینکه از جمعه اعلام شده پول پرداخت شده و دوشنبه تو حسابه سرکاری نیست واز دوشنبه به یکباره صحبت چک میاد وسط... ولی اون بابا که پولشو مطابق قرارداد بخواد سرکاریه!!!! چرا باید به ما اعتماد بکنه ... با فرض این تسویه تا حالا بقیه مبلغ قراردادش در آینده رو چه جوری میخواد بگیره ... مسئولین ما هم اینطوری فکر میکنند دیگه که برای هیچ چیز و هیچکس احترامی قائل نیستند...
مسئولین دروغ میگن مگه اینکه خلافش ثابت بشه
تو این مورد هم ثابت شد
چون این عکس چک نیست بلکه سفته است
یک مربی خارجی فوتبال، اگر یک هفته دستمزدش را پرداخت نکنند، ترک مسولیت می کند! ولی کارگران ما .........
کاش یه خورده سواد داشتین تا میفهمیدید که این چک نیست یه چیزی مثل سفته است و جهت ضمانت بکار برده میشه
چک بانک سپه رم؟؟؟؟ به نظر شما چطور باید نقدش کنه؟ باید کیسه ببره دلارها رو بریزه توش؟ به نظرتون کدوم بانک چک بانک سپه یا صد هزار دلار پول نقد رو قبول می کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
حتما چک رمزداره... میبره میخابونه حسابش و پول واریز میشه به حسابش... ولی بعضی از دوستان میگن این چک نیست سفته ست.. من اظهارنظر نمیکنم چون کارشناس چک و سفته خارجی نیستم.
یعنی موضوع مهمتر از پرداخت حقوق یک مربی فوتبال در این کشور وجود ندارد؟؟؟
لعنتِ خدا بر مدیرانِ بی لیاقت که عزتِ مردم و اعتقادات دینی مردم را به باد دادند. مدیران ارشد نظام هم فقط خوشگلند و قشنگ صحبت میکنند
تنها مشکل مملکت در حال حل شدن است!!!!!!!!!!!
یه الف بچه، یه کشور 2500 ساله رو سرکار گذاشته ... دم غیرت مسئولین مملکت گرم!!!
بنظرم در این موضوع اشکال کار از خود اقای استراماچونی است که برای کارت هوشمند اقدام نکرده و رمز دوم پویای خود را دریافت ننموده اند و لازم است که بابت تشویش اذهان عمومی هم اعمال قانون شود!
پول پیر زن ، یتیم, معلولین، روستای‌های بی‌ بضاعت ...برای تفریح تهرانی‌ ها
عمرا دیگه برگرده. استقلال اینکارا رو میکنه تا از شکایت قانونی و جریمش در بره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر