بازدید 9476
جزییات ثبت‌نام طرح ملی مسکن در فاز ششم؛

آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۵ استان از فردا

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی در فاز ششم این طرح در استان‌های فارس، مرکزی، بوشهر، اردبیل و آذربایجان‌شرقی از ۱۰ صبح فردا ۲۶ آذر خبر داد و اعلام کرد: شرایط ثبت‌نام بر اساس ضوابط در شهر‌های جدید صدرا، مهاجران، امیرکبیر، عالیشهر و سهند فراهم شده است.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 16 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم این طرح و از ۱۰ صبح فردا ۲۶ آذر خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم در پنج استان فارس، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی و بوشهر بر اساس ظرفیت‌های مشخص شده از ساعت ۱۰ صبح ۲۶ آذر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ آذر ادامه خواهد یافت.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با یادآوری این مطلب که متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به نشانی tem.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند، ادامه داد: با تکمیل ظرفیت شهر‌های استان‌های فاز ششم، سامانه در آن شهر بلافاصله بسته خواهد شد.

اصلانی توصیه‌هایی را به متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان‌های فارس، مرکزی، بوشهر و آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و گفت: برای متقاضیان شهر‌های شهرستان شیراز در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت‌نام در شهر جدید صدرا نیز وجود دارد.

به گفته وی، برای متقاضیان شهر‌های اراک، شازند و خمین، علاوه بر شهر‌های خودشان در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت نام در شهر جدید مهاجران وجود دارد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن افزود: برای متقاضیان شهرستان‌های اراک، دلیجان و محلات نیز علاوه بر شهر خودشان در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت‌نام در شهر جدید امیرکبیر وجود دارد. همچنین، برای متقاضیان شهر بوشهر، صرفا امکان ثبت‌نام در شهر جدید عالیشهر وجود دارد.

اصلانی توضیح داد: برای متقاضیان شهرستان‌های تبریز، اسکو، آذرشهر و شبستر نیز علاوه بر شهر خودشان در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت‌نام در شهر جدید سهند وجود دارد.

گفتنی است، طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که بر اساس آن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی در سراسر کشور احداث می‌شود. در این طرح، ۲۰۰ هزار واحد در شهر‌های جدید و توسط شرکت عمران شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی و ۱۰۰ هزار واحد در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر