بازدید 8291

قرعه کشی لیگ قهرمانان:رئال به منچسترسیتی خورد

کد خبر: ۹۴۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 16 December 2019

در قرعه‌کشی نخستین مرحله حذفی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰-۲۰۱۹، تیم‌های صعود کننده از مرحله گروهی حریفان خود را شناختند.

به گزارش تابناک ورزشی، با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها امروز (دوشنبه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد تا 16 تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را در اولین مرحله حذفی رقابت‌ها بشناسند.

با توجه به نتایجی که در مرحله گروهی رقم خورده بود، تیم‌های یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا، منچسترسیتی، لایپزیگ، لیورپول، والنسیا و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان سرگروه‌ در سید نخست قرار گرفتند و تیم‌های رئال مادرید،‌ تاتنهام، آتالانتا، اتلتیکومادرید،‌ناپولی، بوروسیا دورتموند، لیون و چلسی هم به در سید دوم قرار گرفتند. هر یک از تیم‌های سید نخست با یکی از تیم‌های سید دوم روبه‌رو می‌شود و طبق قوانین یوفا، تیم‌های سید اولی از این امتیاز برخوردار هستند که بازی دور برگشت را در خانه انجام دهند. در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های همگروه و نمایندگان یک کشور با هم روبه‌رو نمی‌شوند.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

بورسیا دورتموند - پاری‌سن‌ژرمن
رئال مادرید - منچسترسیتی
آتالانتا - والنسیا
اتلتیکو مادرید - لیورپول
چلسی - بایرن مونیخ
المپیک لیون - یوونتوس
تاتنهام - لایپزیگ
ناپولی - بارسلونا

تیم‌هایی که نام‌شان ابتدا آمده است در بازی رفت میزبان خواهند بود. بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی روزهای 29 و 30 بهمن و 6 و 7 اسفند و دیدارهای دور برگشت هم روزهای 20، 21، 27 و 28 اسفند برگزار می‌شوند. دیدار فینال فصل جاری نیز روز 9 خرداد در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر