بازدید 7380
۵

بوی نامطبوع تهران در سومین روز متوالی

کد خبر: ۹۴۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 16 December 2019

بوی نامطبوع در برخی مناطق تهران برای سومین روز متوالی منتشر شد.

به گزارش تابناک، بوی نامطبوع در مناطقی از تهران در مناطق مرکزی و شرقی تهران مجددا انتشار یافت. این سومین روز متوالی است که بوی شدیدا نامطبوع حوالی عصر در این مناطق منتشر می‌شود.

روز گذشته درجاتی مدیرکل بحران استان تهران با اشاره به شناسایی 4 کانون منشاء بوی نامطبوع از اعلام منبع یا منابع آن در یک الی دو روز آینده خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
حالمون داره بد میشه کاری کنید
این چه وضعیه حالت تهوع گرفتیم از بوی گند
چه بوی گندی
زلزله ای بزرگ در راه است ...
قیمت مسکن و خودرو تعدیل خواهد شد ...
اگر این بو کشنده و باعث تاثیر روی سلامتی افراد داشته باشد چه کسی مسئول است؟ مسئولیت مملکت را پذیرفته اید و باید به مردم جواب بدهید این معنی ندارد که هیچ کس پاسخگو نیست به مردم. مردم را این مسئولین بی کفایت و بی مسئولیت دارند دیوانه میشوند. هر روز یک بحرانی وجو دارد ولی هیچ کس توضیح درست و یا را حلی برای این بحران ندارد. پس بی کفایتی و نا لایقی یعنی چه؟؟؟؟ مگرمیشود کل ی شهر را یک بویی بردارد و هیچکس نداند که چیست؟؟؟ امنیت روانی و جانی مردم مگر بازیچه دست یک عده بی خاصیت و مدیر شل و ول و خسته است؟؟؟؟من از خود شما میپرسم شما مادر ندارید پدر ندارید بچه ندارید عزیز ندارید که اگر خدایی ناکرده جانشان در خطر بیفتد تمام جان و جهانتان تیره و تار شود؟؟؟؟ شما به عنوان خبر نگار یا باید انقدر بنویسید و بگید تا جواب بگیرید یا خبر رسانی نه هنر است و نه تخصص. شما هم باید پیگیر باشد.
بوی زلزله میاد ...
فقط یه کم شعور و فهم کافیه ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل