بازدید 11912

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

کد خبر: ۹۴۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 16 December 2019

مهلت ثبت نام در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذر تمدید شد.

به گزارش تابناک سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان افزود: تا ساعت ۱۳ امروز ۲۸۹ هزار و ۴۴۰ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ثبت نام کرده اند.
حسین توکلی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده‎ مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی از شنبه ۱۶ آذر آغاز شده است و با احتساب مهلت تمدید شده تا پنجشنبه ۲۸ آذر ادامه دارد، گفت: کلیه متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در کلیه رشته‌های مصوب دفتر توسعه آموزش عالی اعم از دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ضرورت دارد داوطلبان از دوشنبه ۲۵ تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
توکلی ادامه داد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و نخستین مرحله بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.
وی افزود: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و نخستین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه حاضران دهه دوم خرداد ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
سخنگوی سازمان سنجش گفت: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه زمانی مربوط در نیمه دوم خرداد ۹۹ انتخاب رشته کنند.
توکلی افزود: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در دهه اول شهریور ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان