بازدید 7285

معرفی پرفروش ترین مدل های تلویزیون سونی

کد خبر: ۹۴۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 22 December 2019

لوازم صوتی تصویری و تلویزیون های برند ژاپنی سونی همیشه از پرفروش ترین محصولات بازار لوازم خانگی بوده اند. تلویزیون های سونی در انواع مدل های منحنی و صاف، با امکانات متنوع و در سایزهای مختلف تولید شده و به بازارهای جهانی راه پیدا می کنند.

در این مطلب به معرفی پنج مدل از پرفروش ترین و بهترین تلویزیون هایسونی، مشخصات آنها و همچنین قیمت تلویزیون سونی می پردازیم.

تلویزیون سونی 55 اینچ مدل KD-55X7500F

تلویزیون 55 اینچی سونی مدل X7500F یکی از موفق ترین محصولات بازار لوازم خانگی ایران در ماه های اخیر بوده است. این تلویزیون با نمایشگر 55 اینچی و کیفیت تصویر فوق العاده 4K به راحتی پاسخگوی نیاز خانه ای با سالن متوسط و نسبتا بزرگ است.

تلویزیون سونی X7500F دارای پردازشگر X-Reality Pro است؛ این تکنولوژی در موتور پردازشگر تصاویر کمک می کند کیفیت تصاویر شبکه های تلویزیونی که معمولا در حد استاندارد هستند، ارتقا یافته و برای پخش در نمایشگر اولترا اچ دی 55 اینچی این تلویزیون هماهنگ شوند.

تکنولوژی های Dynamic contrast enhancer در کنار تکنولوژی های Live Color و Flow XR200 در این محصول پرفروش سونی، دست به دست یکدیگر داده اند تا تصاویر پویا، با کیفیت و رنگ هایی طبیعی و زنده را به نمایش درآورند.

گفتنی است این تلویزیون سونی دارای رابط هوشمند نیست، اما قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از مرورگر برای مشاهده سایت های اینترنتی را دارد. این مدل دارای گیرنده دیجیتال داخلی است که به تنهایی و بدون اتصال دستگاه ریسیور، توانایی دریافت کلیه شبکه های داخلی دیجیتال و آنالوگ را دارد.

اتصال بی سیم WiFi، پورت شبکه، رابط کامپوزیت، سه درگاه HDMI، سه درگاه USB در این مدل، امکان اتصال دستگاه ها و گجت های مختلف را به طور همزمان به شما می دهد.

طراحی ساده و شیک این تلویزیون به همراه قاب باریک آن، می تواند زینت دهنده اتاق نشیمن منزل شما باشد.

قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X- D7500F در حال حاضر (آذر ماه 98) حدود 12 تا 13 میلیون تومان است.

 

تلویزیون هوشمند سونی مدل KD- 55X7000G

تلویزیون هوشمند سونی مدل KD-55X7000G با صفحه نمایش 55 اینچی و کیفیت فوق العاده 4K یا Ultra HD و طراحی زیبا و ظریف خود، می تواند مانند یک قاب زیبا، جزئیات شگفت انگیز تصاویر را در فضای خانه شما نمایش دهد.

این مدل تلویزیون سونی، دارای تکنولوژی های Motionflow XR 200 و livecolor برای ارتقای کیفیت رنگ و حرکت تصاویر است.

سیستم عامل لینوکس این محصول سونی به همراه قابلیت اتصال به اینترنت، تمامی توقعات شما را از یک تلویزیون هوشمند به خوبی برآورده می کند.

سونی برای این محصول خود سه درگاه HDMI، درگاه کامپوزیت، سه پورت USB و اتصال بی سیم WiFi در نظر گرفته است تا کاربر قادر باشد تجهیزات و دستگاه های جانبی مورد نیاز خود را به این تلویزیون سونی متصل کند.

سیستم صوتی این تلویزیون از دو کانال 10 واتی تشکیل شده است که می توانند صدا را با خروجی به میزان 20 وات به گوش برسانند. پردازنده +clear audio در این تلویزیون مسئول پردازش صداست، تا صوتی شفاف و زنده را به گوش شما برساند.

قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ KD-55X7000G در حال حاضر بین 11 تا 12 میلیون تومان است.

تلویزیون سونی مدل KD-55X8000G

تلویزیون سونی 55 اینچی مدل KD-55X8000G یکی دیگر از محصولات پرفروش و موفق برند سونی در ماه های اخیر است. این محصول با نمایشگری با کیفیت 4K و پردازشگر ارتقا دهنده X-Reality pro تصاویری زنده با جزئیات حیرت انگیز را برای شما به نمایش می گذارد.

سیستم صوتی این تلویزیون از دو کانال 10 واتی تشکیل شده است که در کل صدایی با توان 20 وات را پخش می کند. طراحی زیبای فریم نازک این تلویزیون سونی، آن را به وسیله ای زینت بخش برای منزل شما تبدیل می کند. اندازه 55 اینچی این تلویزیون، مناسب برای قرار دادن در سالن های متوسط و نسبتا بزرگ است.

رابط هوشمند اندروید این تلویزیون سونی، یکی از جالب توجه ترین امکانات آن است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید اپلیکیشن های اندروید را روی این دستگاه نصب و اجرا کنید.

گیرنده دیجیتال داخلی، سه درگاه USB، یک درگاه کامپوزیت، چهار پورت HDMI و یک رابط کامپوننت به همراه اتصال بی سیم WiFi به اینترنت، امکان نصب همزمان چندین دستگاه و گجت را برای کاربر فراهم می کند.

قیمت این تلویزیون سونی در بازار لوازم صوتی تصویری، در حال حاضر بین 13 تا 14 میلیون تومان است.

خانه سونی ارائه دهنده فروش اقساطی تلویزیون سونی

محصولات سونی به دلیل کیفیت ساخت بالا و عملکرد مطلوب خود جزوپرفروش ترین محصولات در بازار لوازم خانگی و صوتی تصویری هستند. اما علیرغم وجود طرفداران فراوان محصولات سونی در کشورمان، خرید تلویزیون هوشمند سونی به دلیل قیمت نسبتا بالای این محصول، برای همه خانواده ها آسان نیست.  

فروشگاه خانه سونی، امکان فروش اقساطی تلویزیون سونی با شرایط ویژه را برای شما فراهم کرده است. با مراجعه به وب سایت خانه سونی می توانید از شرایط ویژه فروش اقساطی محصولات سونی، اطلاع حاصل کنید.

خانه سونی واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، کوچه کامیار، پلاک 17 همه روزه از ساعت 10تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان گرامی است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی