بازدید 19677

دریانوردان سانچی ربوده شدند؟

کد خبر: ۹۴۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 15 December 2019

معاون وزیر راه درپی انتشار برخی شایعات درباره ربوده شدن دریانوردان و ملوانان سانچی قبل از آتش‌سوزی و انفجار آن گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته ایران و پنج کشور دیگر در زمان بروز این سانحه، تمام ملوانان و دریانوردان سانچی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در برخی رسانه‌ها شایعاتی مطرح شد مبنی بر این‌که برخی از ملوانان و دریانوردان نفتکش سانچی با خانواده‌هایشان تماس گرفته‌اند و ممکن است چنین سناریویی وجود داشته باشد که آن‌ها قبل از آتش‌سوزی و انفجار این نفتکش ربوده شده باشند.

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این باره گفت: چنین سناریویی به هیچ وجه تایید نمی‌شود، چرا که در همان زمان همه دستگاه‌های دولتی و متولی در کشور به اضافه پنج کشور دیگر طی بررسی‌ها و ارزیابی‌های خود به این نتیجه رسیدند که تمام دریانوردان و ملوانان سانچی در زمان وقوع این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.


وی با بیان این‌که این گزارش در همان زمان به صورت عمومی منتشر شده و در دسترس عموم قرار دارد، اظهار کرد: براساس این گزارش چنین سناریو‌هایی به هیچ وجه تایید نمی‌شود و ما کار خود در این زمینه را انجام داده‌ایم و مطمئن هستیم که هیچ کدام از ملوانان نتوانستند جان سالم از این سانحه به در ببرند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: اگر در ادامه چنین مسائلی نیاز به بررسی داشته باشد باید دیگر دستگاه‌های متولی آن را دوباره ارزیابی و بررسی کنند و این مساله دیگر در حوزه وظایف ما نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی