بازدید 13051
۲

واکنش محسن هاشمی به استعفای پورسیدآقایی

کد خبر: ۹۴۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 15 December 2019

رئیس شورای شهر تهران درباره استعفای پورسیدآقایی و سمت جدید او گفت: مسئولان ما بیکار نمی‌مانند و فوری جایی برایشان پیدا می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محسن هاشمی در پایان یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه با یک نطق درمورد آلودگی هوای تهران و حمایت از حمل و نقل عمومی و چند تذکر صحن اجرا شد وطرح سیاست‌های اجرایی بودجه ۹۹ و بحث قائم مقام ذی حساب مطرح شد و ۱۳ نفر رای آوردند.

وی درباره جزئیات جلسه با جهانگیری گفت: جلسه بسیار خوبی بود، آقای جهانگیری جلسه را بعد از هیات دولت گذاشتند که اعضای مهم دولت نیز در آن حضور داشته باشند. خواسته ما اجرای مصوبات شورای اقتصاد و هیات دولت است تا مصوبات را به اجرا گذارند.

وی درباره زمان ورود اتوبوس‌ها به سیستم گفت: اگر مصوبه اجرایی شود، اتوبوس سال آینده وارد می‌شوند و همین موقع که دوباره آلودگی هوا در تهران را داریم، تعداد اتوبوس‌ها در شهر بیشتر است.

او درباره ازدحام در متروی تهران نیز گفت: مترو یک شبکه وسیع است و اکنون در مرکز شهر تهران ازدحام جمعیت در مترو را داریم و در حدود ۲۰ کیلومتر از خطوط مترو با ازدحام روبرو است و باید با اعزام بیشتر قطار مشکل حل شود، به علاوه مسافرین باید نظم را رعایت کنند و قوانین ورود و خروج را رعایت کنند، با سرعت بیشتری مسافران سوار و پیاده می‌شوند. وی افزود: خواهشمندم مسئولین نسبت به این مساله حساس شوند، چرا که با توجه به ساخت واگن، نباید با چنین وضعیتی روبرو باشیم.

وی تصریح کرد: بحث حمل و نقل عمومی متاسفانه در کشور خیلی جدی گرفته نشده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آخرین بار کی سوار مترو شدید گفت: در بخشی از خط سه از نوبنیاد به سمت شهید بهشتی سوار شدم که شلوغ نبود.

وی درباره استعفای پورسیدآقایی و سمت جدید او گفت: مسئولان ما بیکار نمی‌مانند و فوری جایی برایشان پیدا می‌شود.

وی درباره برکناری مدیرعامل اتوبوسرانی گفت: جایگزنی آقای سنندجی از دو هفته پیش مطرح شد، قرار شد آقای قنادان جایگزین ایشان شوند که با مخالفت اعضای شورا مواجه شد و درخواست دادند یک نفر از بدنه اتوبوسرانی انتخاب شود و در نهایت آقای ترفع انتخاب شد.

وی درباره عدم شناسایی منشا بوی نامطبوع در تهران گفت: از تشکیلات مدیریت بحران شهرداری گله داریم که با وجود این همه تشکیلات هنوز به نتیجه نرسیده اند. بحران آن‌ها سیل و زلزله نیست که با کشته همراه است، اکنون بوی نامطبوع نیز یک نوع بحران است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
خدا را شکر از دست ایشان راحت شدیم .
پدر مردم را درآورد با این طرحهای پولکی از قانون جدید طرح طرافیک گرفته تا پولی کردن ورودی تونل های تهران.
خدا را شکر.
رئیس شورای شهر تهران درباره استعفای پورسیدآقایی و سمت جدید او گفت: مسئولان ما بیکار نمی‌مانند و فوری جایی برایشان پیدا می‌شود.
؟؟؟!!!!
آخه باند بازی و مملکت رو یه جا قورت دادن تا چه حد !!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار