بازدید 21731

مردم گزارش‌های فساد را در این سایت ثبت کنند

کد خبر: ۹۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 15 December 2019

براساس اعلام وزارت اقتصادی، آحاد مردم می‌توانند برای اعلان گزارشات خود در خصوص فساد و سوء جریانات در چارچوب وظایف و مأموریت‌های محوله وزارت اقتصاد و سازمان‌های تابعه آن از به وزارت امور اقتصادی و دارایی از راه اندازی بخش اعلان گزارش‌های مردمی مبارزه با فساد در پورتال این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش تابناک، وزارت امور اقتصادی و دارایی پیرو سخنان وزیراقتصاد در نود و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مبنی بر دریافت گزارش های مردمی بویژه فعالان اقتصادی برای مبارزه با فساد در چارچوب وظایف و مأموریت های محوله این وزارتخانه، طی اطلاعیه ای از راه اندازی بخش اعلان  گزارش های مردمی مبارزه با فساد در پورتال وزارت اقتصاد خبر داد.

براساس اعلام وزارت اقتصادی، آحاد مردم می‌توانند برای اعلان گزارشات خود در خصوص فساد و سوء جریانات در چارچوب وظایف و مأموریت‌های محوله وزارت اقتصاد و سازمان‌های تابعه آن از به نشانی WWW.Mefa.gov.ir مراجعه و گزارش خود را ثبت کنند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۲
چند سال پیش اطلاعات ریز فسادی را که در یکی از وزارت خانه ها در جریان بود به سایت ریاست جمهوری گزارش کردیم بعد از چند ماه که عوامل آن فساد به سلامت به کانادا رسیدند و کل موضوع تمام شد .
با ما تماس گرفتند و پرونده را به بخش بازرسی همانجا که دستی در آتش داشت ارجاع دادند .
به سلامتی شما ، ما هم اخراج شدیم .
جهت استحضار وزیر محترم و دوستانی که هوس اعلام اعتراض دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دمتون گرم اولین کامنتم اینو گذاشتین کسی جرات نکنه تخلفاتو گزارش گنه ... این سایتو گذاشتن واسه کسایی گه اخراج شدن و آب از سرشون گذشته شما ناراحت ما نباش ... البته اگه سایته در حد سوپاپ نباشه و فقط تنها کسی که ازش بهره ببره طراحش باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دوست عزیز من هم تجربه مشابه ای داشتم و البته هنوز درگیرم فساد رو با اسناد و مدارک گزارش دادم و حتی به عنوان ذینفع شکایت هم کردم تا الان که از زندگی ساقطم کردند هربار که دوئباره کورسویی پیدا میشود و قصد پیگیری دوباره یک ضربه جدید میزنن حتی جرات ندارم اسناد را در اختیار کسی قرار دهم هربار موضوعی گزارش شد به مراکز نظارتی صرفا رد پای مفسد و مدرک جرم پاکسازی شد حال مانده ایم چه کنیم نهایتا یکی از قضات شریف فقط پیشنهاد کرد همین که زنده ای خدارو شکر کن
لطفا" بیشتر توضیح بدید در سایت مربوطه در کدام قسمت باید فساد موردنظر گزارش شود.
یخچال خونه ما خراب شده و محتویات داخل یخچال فاسد شده این هم میتونیم گزارش کنیم
فاسد، مخ منه که باعث میشه فکر کنم مسئولین از طریق سایت میفهمن کی فاسده!!
گزارش کنید:

چاپ اسکناسی که پشتوانه نداشته باشه، جعلی است و دولت با چاپ انبوه و مکرر اسکناس های جعلی، چهل سال است از ملت از فقیر و غنی سرقت های کمرشکن می کند و ملت را بخاک سیاه می نشاند.
چه مجازاتی در انتظار گزارش کننده است اگر مفسدین پارتی دار باشند
مگر از جانم سیر شدم!؟
اندک مختصری دیر نشده به نظرتون؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
چی شده ییهویی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یاد این قضیه افتادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مبارز با فساد یک شبه انجام نمیشه ولی ایجاد این سامانه ارزشمنده
شخص میتواند بدون معرفی خودش گزارش فساد کنه
و در این رابطه دستور العمل حمایت از افشا کنندگان فساد نیز وجود دارد.
ولی در کل هر مسئولی باید بداند در اتاق شیشه است و مورد نظارت همگان است
سخته میدانیم ولی بالاخره باید از یک جا شروع کرد
گزارش دزدی دو شرکت دزدو خون آشام به نام ایران خودرو وسایپا با چه قانونی هر ماه قیمت آشغالشونو افزایش میدن یعنی هیچکس وجودشو نداره جلوی اینا رو بگیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر